17.3.2016

Yökyöpeli koneella


Yökyöpeli täälä tekee postausta, ei varsinaisesti mikään hyvä aika tehdä/kirjoittaa blogia,mutta kun nukkumatti ei vielä kutsu niin mitäs mä muutakaan :)
En ole mikään pääsiäiskoristeiden laittaja, eli meidän koti ei muutu keltaiseksi pääsiäisenä, korkeintaan voin keltaiset tulppaanit laittaa pöydälle.
Nyt kun pojatkin on jo noinkin iso miehiä, niin niitä ei toi munien maalaus/askartelu kiinnosta äitin kanssa, joten päädyin ostamaan musta/valko munat Minimanista.
Jos telkusta ei tuu mitään ja haluan nollata aivot, niin tapaan laittaa Sinkkuelämää sarjan päälle, koska eihän tähän sarjaan voi koskaan kyllästyä, ikuinen mun favorite. Selasin läpi uuden Ellos lehden, jonka kannessa Sarah Jessica Parker on, noh ei ainakaan heti tullut sellaista ahaa elämystä että oi toin mä haluan. Enempikin tuli mieleen, että onko tämä nyt taas näitä, että tällä julkisuuden nimellä yritetään saada myytyä tavaraa? Harvahan julkkis oikeasti suunnittelee esim hajuvetensä, vaan muut tekee, heitetään julkkiksen naama purkkiin kiinni, niin johan alkaa myyntiä tulemaan.
No oli miten oli, mun tilaukset jäi Ellokselta ainakin toistaiseksi tekemättä. Ei hitsi nyt ne silmät alkaa menemään kiinni, eli se nukkumatti löysi perille :)

Moro ja öitä <3 



4 kommenttia:

  1. Mä tapaan valvoa öisin joten kiva että sain luettavaa, joten kiitos yöpostauksesta ☺

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä julkkisten naamoilla yritetään saada myyntiä joskus ihan onnistuneesti joskus ei t. Hereillä kanssa

    VastaaPoista
  3. Sun kuvat on aina niin ihanat ja niitä on kiva katsella.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.