6.3.2016

Sunday

Eilen tehtiin pojan kanssa vohveleita ja päivä meni aikalailla sisätiloissa. Talviloma alkaa olemaan pulkassa ja paluu arkeen koittaa. Jotenkin kiva, sillä arki ja rutiinit sopii meille paremmin, mutta onhan se lomailukin välillä kivaa. Mansikoita ja Nutella suklaata, nam mikä yhdistelmä. Nykyään kaikki tunkee Nutella suklaata vaikka ja mihin ja olen jopa nähnyt Nutella purkista tehdyn laukun :)  Voi ananakset sanon minä, mä olen niin hurahtanut tähän hedelmään ja siksi omistan aika monta koriste- esinettäkin kyseisestä hedelmästä. Miehen mielestä mulla on mennyt tämä ananas "hulluus" jo yli, mutta ehkä se ajattelee noin koska se ei tykkää tästä hedelmästä ja mihinkään ruokaan en saisi sitä laittaa. Onneksi mä hoidan yleensä meillä kokkaukset, joten ups sitä livahti ruokaan :) Kuvan musta/valko pilliä mulla ei ole enää, sillä meidän koira tykkäsi siitä liian lujaa ja järsi sen rikki prkk no ei voi mitään. Mulla on öljyhoito vaikuttamassa hiuksissa ja kasvonaamio kasvoilla eli oikein itseni hemmotteluilta, noh tällaiset hoidot tekee välillä ihan hyvää ja mun hiukset on niin kuivat, joten ne oikein huusi kosteutta ja hoitoa. Ananakset apupöydällä ja keittiön pöydällä ihanat tulppaanit, tekevät meidän kodista ihanan keväisen/kesäisen.

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.