23.3.2016

Pikakampausta ja fiiliksiä


Tein yx päivä hiuksiini pikakampauksen. Tein puoleen päähän letin ja tein letin tosi kireeksi, kun letti oli valmis, pidin letin päästä kiinni kovaa ja toisella kädellä vedin letin reunoja sivuille että sain siitä löysemmän. Tämän jälkeen hiukset vaan kiinni pampulalla taakse ja valmiina töihin :)



 Aloin eilen käymään läppärin kuvia läpi ja siitä tuli mieleen, että voisin vuosien tauon jälkeen teettää valokuvat. Mun nuorempi poika tykkää tosi kovaa kattoa valokuvia ja monesti me rehataan kaikki valokuva-albumit keittiön pöydälle ja käydään läpi kuvia. Mitä siihen teettämiseen tulee, jumakauta mikä homma siinä olikaan, ensin pläräät tuhannet kuvat läpi, joita olet vuosien saatossa ottanut ja etsit julkasu/teettämis kelposet kuvat. Tämän jälkeen meet nettiin ja etsit hyvän firman missä teetät nämä kuvat. Vihdoinki löydät jonku ja alat lataamaan kuviasi heidän sivuille. Kuvien lataaminen kesti niin pirun kauan ja kun alkasi näyttämään, että ollaan pian sadassa prosentissa niin joku ihme takku tuli joko mun koneeseen tai nettisivuun ja koko systeemi lakkasi toiminnasta prkk monta tuntia menny aivan hukkaan. Kyllä siinä vaiheessa alkasi jo kaipaamaan aikaa, kun veit vaan filmirullan teetettäväksi ja odotit innolla millasia kuvia olit ottanut ja se ilon ja naurun määrä kun sait ne kuvat, kun et yhtään tiennyt mitä oli odotettavissa.

 Mua on jonkin sortin saamattomuus vaivanu taas monena päivänä ja olen muutenkin yrittänyt olla nettidietillä. Eli yritän kaikin keinoin välttää netissä olemista tai ainakin minimoida sitä. Mä käytän piilareita ja sellasia joita pidetään kuukauden putkeen yötä päivää. No jos oon paljon koneella ja viime aikoina koneella oleminen on mennyt aivan järjettömyksiin, niin mun silmät kuivuu ja niitä alkaa särkemään.Joten tästä ja monesta muusta syystä yritän muuttaa vanhaa tapaani ja tehdä muutakin kuin olla koneella. Tämä kapistus vie liikaa mun aikaani, kun voisin tehdä paljon hyödyllisempiäkin asioita. Tämmöset fiilikset nyt, huomisesta ei tiedä kukaan :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.