14.3.2016

Paras hampaiden putsaaja/kirkastaja



 Tätä tahnaa mä käytän - tuote ei sisällä valkaisuainetta, se puhdistaa hampaat hellävaraisesti, eikä se vahingoita kiillettä.
Tämä tahna poistaa tahroja, sekä värjäytymiä hampaiden pinnasta ja palauttaa hampaiden luonnollisen valkoisuuden. Toiset ovat tätä moittineet ja tahna ei kuulemma tehnyt mitään muutosta niiden hampaiden väriin, noh kaikilla toimii eri jutut. Mulla tämä toimi ja samaa sanoi mun kaveri ja sen mies, jotka kehuivat tätä. Emmä nyt sano/väitä, että mulle mikään Hollywood hymy tuli, mutta tahna poisti värjäytymiä ja mun hampaista tuli kirkkaammat. Parin euron tuoteeksi on kyllä hyvä tahna ja kokeilemisen arvoinen, sillä ei ainakaan ole kallis investointi jos homma ei toimikkaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.