19.3.2016

Korssii & Nikee

*Nike tennarit saatu (Defshop)

Toivottavasti teillä kaikilla on ollut hyvä lauantai. Mä oon siivonnut kuin viimestä päivää. Huh huh kyllä taas tuli huomattua, että meidän perheessä asuu vaan yksi nainen, sen enempää ei sitä varmaan tarvi selittää :) Mä en oo mikään siivous friikki, mutta toi pirun aurinko joka on kyllä ihana, mutta se saa kodin näyttämään niin hitsin likaselle, vaikka kuinka kiilottais joka paikan. Ensin sitä valittaa kun on niin synkkää ja harmaata, sitten kun se aurinko vihdoinkin näyttää olemassa olonsa, niin äkkiä sälekaihtimet kiinni ettei vaan tule esiin mitään likakohtia. Osaako ihminen olla valittamassa ikinä mistään, jos omistat suorat hiukset haluat kiharat, lyhyet haluavat olla pitkiä jne. Miesten mielestä varmaan naiset ovat ikuisia marmattajia :) Just eilen kun katoin Sinkkuelämää niin siinä oli puhetta miksi naiset valittavat miehille aivan kaikesta, vastaus oli se on meidän tapa osoittaa että me välitetään :)

8 kommenttia:

  1. Noi tennarit on kyllä vitsin kivat. Haluaisin kans tommoset "kapunkitennarit", mutta mä en pääse yli siitä, että nehän on mun työkengät. Muilla siis näyttää kivalta ja omassa jalassa siltä, että oon just menossa jumppaan :D

    JA toi siivoominen.. yyyh! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä myin pois mun muut Air max tennarit, kun ei tullut niitä niin paljoa käytettyä. Nämä on paljon sirommat ja paremmat jalkaan.

      Poista
  2. Sun poika ottaa kyllä hienoja kuvia wautsi

    VastaaPoista
  3. Noi tennarit on ihanat, onko ne hyvät jalassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On hyvät jalassa ja näillä jaksaa seistä vaikka kokopäivän, ei siis purista eikä kiristä mistään :)

      Poista
  4. Sä kyllä kaunistut vaan vanhetessa. Ja sulle sopii vaaleat hiukset tosi hyvin.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.