31.3.2016

Herkkua, synttärilahja ja kaunis viherkasvi

 Mitä ihmettä, mä oon hengissä, selvisin siis ehjin nahoin hammaslääkäristä :) Ja mikä vielä outoa mä sain puhtaat paperit, ei ollut paikattavaa jee. Tämä on ensimmäinen kerta koko elämäni aikana, että ei ollut mitään remontoitavaa legoissa. Ihan turhaan jännitin ja menetin yöunet, noh ehkä ens kerralla en anna turhien pelkojen vallata ajatuksiani. Kiitos kannustavista viesteistä koskien tätä mun hammaslääkäripelkoa.
Huomenna leivotaan pojan synttäreitä varten ja ajattelin tehdä suolasta piirakkaa, sekä Marianne juustokakun nam. Poika sai meiltä lahjaksi uudet kuulokkeet sekä bluetooth rannekkeen, tosi kiva rannekellomainen laite josta kuuluu musiikkia.  Meidän kodissa ei juuri viherkasveja näy, koska olen taitava tappamaan ne lyhyessä ajassa. Jotenki koti kaipasi vähän väriä ja nyt meidän keittiönpöydällä komeilee tämä kasvi. Sokeridonitsit ja Nutella suklaa oi mikä makuyhdistelmä, suosittelen kokeilemaan. Nyt lepoa, sillä jännittävä päivä sai multa aivan mehut pois.



5 kommenttia:

  1. Vitsi sun blogi on ihana. Aina kauniit kuvat ja oot kivan rento ja huumorityyppinen ☺

    VastaaPoista
  2. Mistä ostit pojan bluetooth rannekkeen kuulostaa nimittäin kivalle.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.