4.3.2016

Grey & simple



Tässä tarkemmin niitä Zaran harmaita ostoksia. Löysin tosiaan kivan harmaan bleiserin ja ihanan pehmeän neuleen. Ostin myös harmaan neulebodyn, mutta sitä en ole vielä ehtinyt käyttämään. Harmaa on niin simppeli väri ja toimii aina asussa kuin asussa. Eikä se haittaa vaikka sitä väriä olisi asussa vähän enemmänkin. Otin bleiseristä yhden koon isomman mitä normaalisti pidän, koska halusin sen olevan enemmän takkimainen. Nämä herrainkengät ovat mielestäni coolit, myynnissä oli myös mustia, mutta nämä nuden väriset ihastutti mua enemmän. Olin niin innokas ottamaan nämä kengät jo käyttöön, että ei tullut mieleenkään kuinka liukkaat ne voi olla näin talvella kun on lunta. Miehestä jouduin ottamaan vähän tukea, etten ihan maita pitkin mennyt :) Mä oon niin fiiliksissä kevään tulosta, etten malta olla pitämättä kevätvaatteita nyt jo.

Kengät, neule, bleiseri Zara
Housut Vero Moda
Laukku Malene Birger
Aurinkolasit Ray Ban

Grey, so simple color but there's something about it that makes every outfit look good. The jacket,the cardigan and the shoes are new from Zara, that I bought from our holiday trip to Turku. It's winter here, so I'm waiting for spring to come so I can wear this outfit properly.



5 kommenttia:

  1. Täällä kans yritetään jo siirtyä kevätvaatteisiin. :) Heti, kun aurinko paistaa tekis mieli heivata toppatakit mäkeen, koska inhoan talvivaatteita. Se topattu olo jotenkin ahdistaa ja rasittaa.

    Toi bleiska ja huivi on ihanat! Jotenkin niin hyvän väriset ja pehmeän näköset.

    Mukavaa viikonloppua koko teidän porukalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä alan hiljalleen laittamaan jo paksumpia talvitakkeja varastoon, mulle riitti talvi pukeutuminen :) Mukavaa vk.loppua myös sinne.

      Poista
  2. Ihana lookki täytyy pistäytyä Zarassa ☺

    VastaaPoista
  3. Hienot kengät, sulta saa kivoja tyyli vinkkejä t.Tarja

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.