25.3.2016

Vanhoista nahkahousuista kaulaan koriste


Hyvää pääsiäistä kaikille <3 Ensinäkin iso kiitos monista mailiin tulleista kommenteista koskien makeover postausta. Mä tosiaan hyödynsin omia ammattejani ja stailasin itse itseni :) Tällä kertaa olis vähän party tyylinen postaus, ainakin mitä asuu tulee. Kuvissa mulla on musta body, joka tuo asuun ryhtiä ja koska asu kaipasi jotain, laitoin kaulaan mustan nahkapalan. Tämä nahkahuivi tai kaulapanta ihan millä sitä nyt haluaakaan kutsua on tehty mun vanhoista nahkahousuista. Vanhat nahkahousut alkasi olemaan huonossa kunnossa ja kangas oli osittain haperoitunut, ainoa kohta mikä oli ehjä oli housujen lahkeet, joten leikkasin tämän palan talteen. Olen miettinyt jos kävisin suutarilla laittamassa tähän palaan napit tai jotain millä saisin sen paremmin kiinnitettyä kaulaan, nyt nimittäin vaan solmin sen niskaan ja sen takia niskaan tuli klöntti mistä en niin tykkää.

6 kommenttia:

  1. Oot sä kyllä Vaasan kaunotar. Kerrassaan upea tyyli.

    VastaaPoista
  2. Wau miten upea taas kerran. Sä keksit aina kivoja tuunaus juttuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä tykkään tuunata kaikkea, välillä ne onnistuu välillä ei. Tästä korusta tai tyylistä tykkään ja nahkapalasta sai kivan asusteen aikaseksi.

      Poista
  3. Jumatsukka 35v ja noin upea, kerranki Vaasalaiset näyttää että sieltä päinki tulee näin trendikkäitä ihmisiä t.Turkulainen

    VastaaPoista
  4. Kun on tyylitajua niin lopputulos on tämä niin upea.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.