24.3.2016

I´m going to miss this jacket



Ihanaa että kevät ja kesä tulee ja saa siirtyä kevyempiin vaatteisiin, ainut miinuspuoli siinä on että joudun hyvästelemään nämä mun pörrötakit ja viemään ne varastoon sniif :) Tänä talvena kaikki mun pörrötakit on ollut kyllä niin kovassa käytössä ja tuli jälleen kerran huomattua se, kuinka moneen eri tyyliin ne sopikaan. Vuosikaudet olen mennyt sillä tyylillä, että bleiserit ovat ne mun kevättakit ja todennäköisesti sillä tyylillä jatketaan tulevakin kevät. Ainut mitä tarvisin on jonkun sporttisemman takin, sillä ihan en viitti laittaa/yhdistää treenihousuja ja bleiseriä keskenään. Toisaalta ei se olis ensimmäinen kerta kun mun päällä näkee vähän oudomman combon, jos satutte muistamaan mun verkkarit, tekoturkistakin ja korkkarit yhdistelmän?










Kengät Adidas 
Laukku Malene Birger
Aurinkolasit Michael Kors
Housut Vero Moda
Takki Gina Tricot

10 kommenttia:

  1. Sulla on niin ihana tyyli ja kiva seurata sun blogia. T.Zara

    VastaaPoista
  2. Mitkä tennarit nämä ovat, haluan kans on sen verran hienot?

    VastaaPoista
  3. Mä muistan sen tyylin ja oli cool sulle nyt sopii tyyli kun tyyli aina yhtä upea oot.

    VastaaPoista
  4. Kukas nämä kuvat on ottanut? Toi viimeinenki kuva niin vangitseva ja upea.

    VastaaPoista
  5. Wau, mikä leidi olet kyllä aina niin tyylikäs. Toisilla se vain on luontaisesti hallussa ja sinä olet kyllä heistä harvoista:)

    VastaaPoista
  6. Rento mutta tyylikäs kokonaisuus. Onko noi tennarit mitä kokoa sulla, ajattelin että onko isoa vai pientä mallia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä vastaa ihan kokoaan, otin saman koon mitä kaikki mun Addut on eli koon 38 2/3 ja käytän 38-39 koon kenkiä.

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin.