17.3.2016

Kalsarit jalassa ja oksennuspeli


"Mitkä pitkät kalsarit sulla on jalassa" "ex sä äiti oo vähän liian vanha pitämään noita housuja" nämä olivat kommentit mun ihanalta perheeltä, koskien mun harmaita housuja. Noh olin vanha tai en, oli ne kalsarit tai ei, rennot ne ainakin on ja työpäivä sujui mukavasti tällä lookilla.
Mustaa, harmaata ja viininpunaista, siinä kivan harmooninen combo.
Poika tuli sanomaan mulle yx päivä, äiti mä haluan synttärilahjaksi oksennuspelin. Siis minkä haluat oli mun vastaus, no googleta jos et tiedä sano poika. No minä googlasin sanoilla oksennuspeli ja löysin karkkipelin, jonka nimi ei suinkaan ole oksennuspeli vaan Bean Boozled.  Koululaisten keskuudessa tämä on kuulemma tosi suosittu peli. Pyöräytä viisaria ja se kertoo minkä makuisen ja värisen karkin saat, saman väristä karkkia on 2 eli et voi tietää nostatko kasasta hyvän maun vai pahan. Toteutin pojan toiveen ja tilasin sille Verkkokauppa.comista tämän pelin ja vielä kaiken lisäksi lupauduin pelikaveriksi tai enempikin koekaniiniksi. Mä olen ihminen joka yleensä helpolla alkaa voimaan pahoin, joten tämä ei tiedä hyvää.
Siinähän kävi niin, että poika sai kaikki hyvänmakuiset karkit ja kun tuli mun vuoro, rätätää viisari pyöri ja pysähtyi ensiksi vaihtoehtoon, joko persikka tai oksennuskarkki. Laitoin karkin suuhun ja aloin pureskelemaan karkkia. Hyi he####ti pois alta, juoksin suoraan vessaan, nimittäin karkki maistui aivan yrjölle. Äiti älä luovuta, kyllä sä vielä pelaat mun kanssa poika sanoi. Kiskoin vettä minkä kerkesin, että saisin pahan maun pois suusta. Aloin hiljalleen toipumaan ensimmäisen karkin koettelemuksesta, kun poika jo huusi äiti sun vuoro taas. Seuraavaksi mulle tuli vaihtoehdot, joko koiranruoka tai suklaakarkki, jumakauta koiranruoka tietty....

Siis kuvottavampi peli mitä ikinä osasin uskoa/kuvitella, miten ihmeessä lapsien mielestä tämä on hauskaa ja kiva peli. Ja miten ihmeessä nämä maut on saatu näihin karkkeihin.

Täältä pääset lukemaan pelistä lisää klik








Mä alan nyt leipomaan, joten mukavaa torstaita kaikille <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.