9.1.2017

Chiapuuro & mood & rento koti-asu




Pinna kireellä, huono huumori siinä mun moodi tälle päivää, eli tyypillinen maanantai :) Tilanteeseen ei yhtään auta se, että netti on takkuillu tänään oikein urakalla grrr. Mulla on yleensä pitkä pinna monen asian suhteen, mutta jos kone ei toimi kunnolla siinä menee mun raja.

 Sain varattua ajan kampaajalle ja lauantaina tälle pehkolle tehdään jotain piristävää ja uutta jeih.

Käytiin tänään miehen kanssa Fazer kahvilassa herkuttelemassa nam. Maistoin ekaa kertaa chiapuuroa ja jäin heti koukkuun. Niin hyvää ja kevyttä ja vielä terveellistä. Ajattelin hakea chian siemeniä kaupasta ja kokeilla tehdä itekki tätä puuroa.

Mun lemppari kotia-asu on korkeat collegehousut ja siihen lyhyt huppari, tämä asu on Henkasta.







Kuvat mun Instagram sivuilta _meea_

10 kommenttia:

  1. Sun kuvat on aina niin ihania t. Jaana

    VastaaPoista
  2. Uus juttu mulle tämä chiapuuro mut näyttää kyllä hyvälle.

    VastaaPoista
  3. Tosi ihana kotiasu ja kaunis nude väri. Oliko kalliit?

    VastaaPoista
  4. Upeet kuvat. Mikäs herkku suklaakakku tämä on nam.

    VastaaPoista
  5. Hyviä kuvia otat ja loistava blogi t. Dana

    VastaaPoista
  6. Ihanaa kun jaksat useasti päivittää blogiasi kahden pojan äitinä. Tykkään niin kovaa seurata sun blogia.

    VastaaPoista
  7. Wau mikä kotiasu, rento mut tyylikäs.

    VastaaPoista
  8. Ihan mahtavia kuvia taas. Blogisi on niin monipuolinen love it t. Hanna

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.