17.1.2017

Lately - Jätskipuikkojen koristelu & ananas jälkkäri




 Tässä on herkku vk.loppu takana ja mässäilty on vaikka ja mitä. Koristeltiin mm. poikien kanssa jätskipuikot uuteen tyyliin, sekä tein pojille maanantaina jätskiannokset. Kylmä talvinen sää pihalla ja tämä perhe syö jätskiä yhtenä vk.loppuna enemmän, kuin lämpösenä kesäpäivänä heh.
Mies kokkas meille wokkiruokaa sunnuntaina ja mä tein jälkkäriksi  marjaista rahkaa. Hyödynsin ananasta ja tämä toimiki tässä jälkkärissä lautasena. 






Tässä muuten pari asukuvaa, jotka otettiin viikko takaperin. Musta sävynen look ja pipo korville vedetty. Tämä mun  kuvien lyhyt toppatakki on muuten nyt H&M alennuksessa, ainakin liikkeessä näin.








 Mitä mun vk.lopun kampaamo käyntiin tulee. Jätettiin mun tyvi tällä kertaa rauhaan ja raitojen sijaan kirkastettiin latvat, sekä laitettiin lopuksi sävy päälle. Tarkempiin tietoihin mitä mun hiuksille tehtiin ja kuviin, sekä Salon Lagunen sivuillle  pääset täältä klik


4 kommenttia:

  1. Oi mitä ihania herkkuja ootte taikonut! :) Ja ihana asu sulla! Voisin todellakin pukea asun juuri tuollaisena itsellenikin :3 vau! <3

    VastaaPoista
  2. Sä oot kyllä kätevä käsistäs ja osaat tehdä kaikkea herkkulista. Tyylikin on kohdillaan

    VastaaPoista
  3. Vesi kielellä katon näitä kuvia. Tosi tyylikäs asu vaikka onki yksvärinen.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.