28.1.2017

Sininen paitapusero röyhelö twistillä



Se Zarasta tilaamani paita ois nyt tässä, eli sininen paitapusero kivoilla röyhelö yksityiskohdilla. 
 Asia mitä mä en vaan yksinkertaisesti tajua on se, että tälle paidalle oli netissä kaks eri hintaa. Kun katoin mun läppäristä niin paita oli 49.95€ ja tabletti näytti 39.95€ 

Ja moneen kertaan tarkistin, että onko varmasti sama paita ja kyllä, pyysin miestäki kattoon, etten ala diagnosoimaan itseni höperöksi.  No syytä en tiedä miksi näin oli, mutta tottakai mä tilasin sen halvemman kapistuksen kautta. 







 Räpyttimet, eli ripsipidennykset onnistui hyvin ja mä jaksoin maata paikallaan 2 tuntia heh. Hetki kestää kyllä totutella näihin. 

Hetki ennen kuin oli tarkoitus lähteä ripsipaikkaan otin piilareita pois. Toinen lähti hyvin, mutta monien yrityksen jälkeen en saanu toista piilaria pois ja silmä punanen F##k. Soitin hädissäni Instruun ja ne käski heti lähteä sinne. Mulla on 7 vuotta ollu piilarit ja tänä päivänäki niiden laitto tuottaa mulle ongelmaa, silti niistä en halua luopua. Kun saan ne silmään on elämä niden kanssa aika huoletonta. Pidän niitä yötä päivää noin kuukauden ajan. Mulla on vaan  niin paljon plus vahvuutta, että mun silmä suorastaan imasee kuin imukuppi piilarit silmään, eli hyvä puoli on se että ne harvoin tosta noin vaan tippuu mun silmistä. 

Kauhee kiire siis päällä ja mun aika ripsiiin oli ihan just ja mä istun optikolla. Oon suorastaan puolisokea, ilman rillejä tai piilareita. Optikko katto moneen kertaan ja pyysi toistakin optikkoa kattomaan ja ei sielä silmässä mitään piilaria enää ollu. Jossain vaiheessa se on sit varmaan tipahtanu, ilman että huomasin.

Onneksi silmään ei mitään tulehdusta tullu, vaikka sorkin sitä moneen kertaan kun yritin ottaa piilaria pois. Hieman arka toinen silmä on ollu nyt pari päivää, mutta hiljalleen alkaa silmä olemaan iskussa.

Ostin hyviä tippoja jota oon nyt laittanu ja ne pitää silmän kosteana pitkään.






 Mitäs muuten tykkäätte sinisen ja kamelin yhdistelmästä, mun mielestä tosi hyvät kaverukset ovat nämä kaksi. Sinisissä paitapuseroissa on vaan sitä jotain.
 Herkkuja on taas tehny ja niistä on kuvia Instassa. Kaikkia asukuvia en tänne blogiin laita, vaan lisäilen niitä Instaan enempi, joten käyppä sielä kurkkaamassa.












Paita Zara/Housut Vero Moda/ Laukku Valentino/ Kengät Din Sko

10 kommenttia:

  1. Woww nyt on lookki kohillaan.

    VastaaPoista
  2. Tosi upee tyyli sulla.

    VastaaPoista
  3. Ihana paita ja ompa jännä kun näytti eri hintaa.

    VastaaPoista
  4. Sopii tosi hyvin kameli ja sininen yhteen. Taidampa tilata kans ton paidan. T. Viivi

    VastaaPoista
  5. Niin ihanat kuvat ja blogi ihan paras.

    VastaaPoista
  6. Auts onnex sait piilarin pois. Mulla kans paljo plussaa eli täälä toinen puolisokia t. Tiina

    VastaaPoista
  7. Sulle sopii sininen todella hyvin ja paita niin upee.T.Henna

    VastaaPoista
  8. Tosi inspiroiva blogi sulla! Tuli mieleen, että oletko ikinä huomannut instagramissa mindyplaz nimistä tyyppiä. Oikeesti, ihan kun sinä. Aina kun katon sen kuvia, niin tulee sut mieleen. Tosi ihania asuja hänelläkin, kantsii tsekata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Ei ole tuttu tämä mindyplaz, mutta pitääpä heti käydä kurkkaamassa :)

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin.