8.1.2017

Brunssi



 Mä tein mulle ja miehelle herkullisen brunssin vk.loppuna, pojat oli mummolassa yötä. Kattaukseen löysin kaapista paperipussin, jonka oon aikoinaan ostanu parilla eurolla sisustuskaupasta, mutta oon nähny näitä ihan esim Clas Ohlsonilla. Paperipussin sisälle laitoin valkosia tekokukkia, mun mielestä  kiva asetelma tuli ja ainaki teki kattauksesta kauniimman ja vaihtelua kukkaruukun sijaan. Toki aidot kukat on aina aidot, mutta tähän hätään ei sellasia ollu, joten tämä kukkakimppu kelpas mulle.

 Ostin valmiiksi pyöreän kangaspalan, jonka paketissa oli narukin valmiina ja näitä hyödynsin hillopurkin kanteen. Meneehän se hillopurkki toki sellasenaankin, mutta onhan se nyt söpömpi pienen hatun kera :)








Uskallanko edes mainita, hyym kyllä teimme kirppiskierroksen miehen kanssa ja saldona astioita. Heti puolustukseksi ihan parin euron jutuista on siis kyse.  Löysin kullansävyset aterimet, vanhanaikasen teekannun, tarjottimen,servetteihin mansettimet, pari lasia, sekä kukkasen tarjoiluvadin.

 Tein meille coctaillaseihin kerrosherkut, johon tuli mysliä, kookoshiutaleita, maustamatonta jugurttia, banaania ja passionhedelmää.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.