25.1.2017

Ruutua & Zarasta tilaaminen






Mainitakseni teille heti näin alkuun, oli kyllä nopeaa toimintaa Zaran toimituksessa. Tilasin tosiaan ekaa kertaa Zaran nettisivujen kautta ja hieman jännitti tämän asian suhteen, että meneekö kaikki ihan putkeen.  Postikulut paketille tuli muistaakseni 4.90€ eli ei paha. Pari päivää siitä, kun tein tilauksen  mulle tuli tekstiviesti, että DHL toimittaa pakettisi tänään. Illalla katottiin miehen kanssa telkkua ja kello tais olla jotain 8 pintaan illalla, ovikello soi ja paketti tuotiin kotia asti what. 
En edes tienny, että paketti ihan kotiovelle asti tuodaan, olin ihan valmistautunu että noudan paketin postista.
Paita jonka tilasin oli paketoitu todella nätisti/siististi, kääritty silkkipaperiin ja paita oli laatikossa silitettynä. Muissa firmoissa, kun paketit yleensä viskastaan johonki muovisäkkiin :)

Eli kaiken kaikkiaan todella hyvät fiilikset jäi tästä tilauksesta ja nettisivusta.

(Laitan joku päivä kuvia,millasen paidan tilasin)






Niin joo mainitsinko jo, että parin vuoden tauon jälkeen varasin ajan uusiin ripsipidennyksiin. Ennen mulla oli perus klassiset ripset, mutta nyt ajattelin kokeilla volyymiripsiä iik saas nähä millanen spiderman mutsi musta tulee ja viihdynkö niissä :) 

Ihan arjen helpottamiseksi ja mun arkojen silmien takia laitan. Joskus ripsarin laittaminen jotenki ottaa mun silmiin ikävästi ja ainakin viimeksi kun mulla oli pidennykset, oli jotenkin huollettomampaa aamut. Toki nyt vaihtuu tekijä, joten ehkä sekin vähä jänskättää meneekö homma ihan niin kun on luvattu, no ei maalata piruja seinille.  Mä vaan en yhtään tykkään siitä parin tunnin paikallaan makaamisesta, toisille se on ihanan rentouttavaa, mutta mua alkaa ahistaan ja koen sen välillä epämukavaksi. Kampaamossa käynti, jalkahoito oi nämä on mulle rentouttavaa, mutta heti jos joku toinen tulee lähelle mun kasvoja, mulle tulee heti jonkin sortin ahistuskohtaus, enkä tiedä miksi. Siksi en piittaa käydä missään kasvohoidoissa jne.

Lopuksi kysymys kuuluu, mitä mieltä olette ruutukuosista? Muhun se uppoo ja tässä mix asussa mulla on päällä, miesten pipo, miesten aurinkolasit, harmaa löysä huppari, korkea korkoset nilkkurit, alennus takki ja risaset farkut.









Takki H&M/ Nilkkurit Din Sko / Laukku Valentino/ Pipo H&M/ Huppari H&M


4 kommenttia:

  1. Hieno yhdistelmä ja rento look.

    VastaaPoista
  2. On sulla kyllä tyylisilmää ihan kateex käy.

    VastaaPoista
  3. Tosi rento mutta tyylikäs kombo.t.Nina

    VastaaPoista
  4. Pitääpäs käydä miesten osastalla kans sä kun löydät kaikkee kivaa myös sieltä, kiitti vinkistä. T.Sanna

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.