3.1.2017

Tuunattu kakku & pöytäkoriste sekä selfie-valo




Kaikilla lukijoillani ei ole Instaa ja sainki mailia, että saisko kuvaa mun tuunatusta kakusta myös tänne blogiin. Ostin tosiaan Lidl:n pakastealtaasta suklaajäätelökakun. Kakku oli sellaisenaan mielestäni jotenki pliisu ja mä kun olen innokas ja kova kaikkia tuunaamaan, tein myös kakkuun pienen lisäyksen. Ostin pieniä pahvikylttejä ja teippasin kyltteihin kiinni hammastikun. Tietenkin uuden vuoden kunniaksi lisäsin kakkuun myös tähtisädetikun. 

Tuunauksen makuun kun päästiin, pöydälle servettien päälle tein pahvikehys kortit. Tai itse pahvikehys on valmis, mutta printtasin niiden sisälle tekstit. Nämä tuunaus tavarat ostin Minimanista.

Tilasin Wish.comista selfie light kuoret ja on muuten kätevä kapistus. Pimeässäkin saa otettua kuvia ja mulla oli tämä ysäri keikalla joulukuun alussa mukana ja kaikki kuvat olis ollut suttusia, jos ei mulla olis tätä valoa ollut kännykässä päällä. Kuoret maksoi 5€ ja siinä on 3 eri valon kirkkautta.

Kollaasissa myös pieni vilaus, mun vaalean kamelin värisestä huivista. Kaikki tuntuu hehkuttavan Acne Canada huivia. Mä sitä kans jossain vaiheessa sillä silmällä fiilistelin, mutta n.150€ ihan perus yks värisestä huivista on liikaa mulle. Mä kuitenkin sen onnistuisin sotkemaan meikillä tai hukkaisin sen jonnekki ja noin kallis huivi, kyllä harmittais. Tämä mun kamelin värinen huivi ajaa asiansa ja on ihanan lämmin kaulalla, eikä se maksanu kun 15€




Tehtiin tänään pojan kanssa American pannukakkuja, eikä ihan perustyyliin vaan niistä muodostui jänis joka yrittää napata porkkanan 😀

7 kommenttia:

  1. Eikä yli söpö pupu 😀

    VastaaPoista
  2. Mä heti matkin ja tein lapsille kans ton pupun. Tykkäsivät kovaa ja kyselevät koska teen uudestaan 😀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä kans pojat tykkäs kovaa, eikä menny kauaa kun koko lautanen oli tyhjä :)

      Poista
  3. Wau hieno tuunattu kakku. Oot kyllä monitaituri.

    VastaaPoista
  4. Onkohan noita huiveja vielä, näyttää niin pehmoselle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ainakin täälä Vaasan Henkas niitä oli vielä. Tätä huivia oli muitakin värejä, esim harmaa ja musta :)

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin.