5.1.2017

New in & Chocolate craving




 Mitäs kenkiä mun kaappiin onkaan eksynyt tämän talven aikana. Zalandosta lastenpuolelta Adidas Stan Smith tennarit, ihan parhaat ja voisin jopa väittää että nämä kengät on jokaiseen tyyliin/asuun sopivat kengät. Säästin n. 30€ kun ostin lasten omat, enkä aikuisten. Ihan tähän väliin huomautan, mun jalan koko on 38 tai 39 riippuu kengistä, jos toi lastenkengät sana hämää teitä joitain. 


.





 Jotkut teistä on nähnyt varmaan Billi Bi nilkkureita, niitä n.250€ nilkkureita, joissa on remmit sivuilla. Eli näitä klik

Haluatko pihistää vai panostaa? Jos pihistää niin kuin minä, tässä mun ostamat nilkkurit. Kengissä on sama idea, eli sivuilla on soljet, mutta näissä mun omissa on korkoa enemmän ja tietty mun ostamat on 200€ halvemmat  😉 Tästä pääset tarkempiin tutustumaan näihin kuvien kenkiin klik


Katon jos vk.loppuna ehtisin ottamaan asukuvia nämä kengät päällä, niin  pääsette tarkemmin näkemään miltä ne näyttää ja miten yhdistin ne.









 Yummyy suklaata ja mokkaruutua. Mä en jouluna syöny yhtään suklaata, mutta viime päivät oon syönyt sitäkin enemmän. Ollaan miehen kanssa jääty koukkuun Orange is the new black sarjaan ja sitä ollaan Netflixin kautta katottu nyt joka ilta. Iltaan mahtuu siis monta jaksoa peräkkäin ja siinä samalla tulee herkuteltua, mutta haittaakos toi jos välillä vähän nautiskelee.







4 kommenttia:

  1. Nam kakkua, pakko alkaa leipomaan näyttää niin hyvälle. T. Siiri

    VastaaPoista
  2. Wow hienot nilkkurit. Laitoin kans tilaukseen 😀

    VastaaPoista
  3. Mea oot taas ottanu upeita kuvia.

    VastaaPoista
  4. Mä niin leivon tänään. Kakkukuvat pisti leipomis moodin päälle.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.