2.1.2017

Heyo Captain Jack & tarralenkkarien paluu



Kerroin, että löysin alesta jotain uutta kaappiini, noh tähän ostokseen vois sopia hyvin ysäri ajoilta lause "heyo Captain Jack" 😁 Mies tuli kotia ja näki takin mun päällä, ai ollaanko me lähdös laivalle hah, vitsikäs mies mulla. Takki on vähän military henkinen tai sitten mulla tulee mieleen kapteenin takki, joka tapauksessa mun mielestä tässä takissa tai bleiserissä oli sitä jotain. Hintalapussakin on -50% joten eihän sitä voinu jättää henkarille roikkumaan.








 36v ja kyllä tarralenkkarit ovat tehneet luokseni paluun. Katos jos jostain tykkää, niin ei se ikää katso. Oon kuolannut Addun tarralenkkareita kauan, mutta iski nuukuus ja en malttanut maksaa lenkkareista paljoa, joten Henkan 25€ kengät kelpaa mulle vallan hyvin.  Ostin nämä H&M liikkeestä ja pikasesti katoin nettisivun läpi ja en näitä lenkkareita sieltä löytäny. 
25€ kengiksi yllättävän pehmoset ja hyvät jalkaan.












Takki Gina Tricot/ Kengät H&M/ Housut Vero Moda/ Paita Mango/ Aurinkolasit Glitter


4 kommenttia:

  1. Oi onkohan näitä takkeja vielä näyttää niin kivalle sun päällä. Täytyy huomenna käydä kattoos.

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva bleiseri vaihtelua perustyyliseen.

    VastaaPoista
  3. En olis ihan heti kaupan hyllyllä varmaan kattellu tämän tyylistä takkia, mut nyt kun näin miltä se näyttää päällä niin tuli heti fiilis ton mäki haluan t. Niina

    VastaaPoista
  4. Siis tosi coolit lenkkarit.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.