9.5.2016

Äitienpäivä look


 Toivottavasti kaikilla äideillä oli eilen kiva päivä. Mä heräsin sunnuntaina siihen, kun makuuhuoneen oveen koputettiin ja alkoi kuulua poikien laulua,vanhempi poika lausui laulun lisäksi mulle myös hienon runon. <3 Perheen miehet oli tehnyt mulle aamupalan vuoteeseen, siitä on kuvia Instassa.
Tässä mun äitienpäivä look - Myös tänä kesänä mun lemppari vaatekappale tulee varmasti olemaan nämä trikoiset mekot.Edellisessä postauksessa oli vilaus harmaasta versiosta ja sen kanssa olin yhdistänyt valkoiset tennarit. Mistään minihame versioista en tykkää, vaan mä tykkään näistä ylipolven pituuksista. Niin rento mekko, minkä saa helposti muokattua niin arkeen kuin juhlaan.



Mekko H&M/ Takki Bik Bok/ Laukku Lindex

11 kommenttia:

  1. Wau! Maailmanluokan kaunotar

    VastaaPoista
  2. Siis upea tyyli ja hienot kuvat. T. Zara

    VastaaPoista
  3. Mä sain nyt kans inspiksen näihin ribbimekkoihin. Kiitos kun annoit ideoita miten sitä voi yhdistää eri tilanteisiin.

    VastaaPoista
  4. Aina niin inspiroiva tyyli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että oot inspiroitunu tyylistäni ja saanut ideoita pukeutumiseen.

      Poista
  5. Hitsit en löytäny tota laukkua meidän Lindexistä. Onko sulla linkkiä siihen niin saan tilattua sen netistä on nimittäin niin hieno ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä linkki ja tarkemmat tiedot laukusta http://www.lindex.com/fi/naiset/asusteet/laukut/7418475/Olkalaukku/?styleId=83211867

      Poista
  6. Mistä noi kengät on ostettu? Kaunis kokonaisuus ja kannat sen hyvin tyylikkäästi. T. Viivi

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.