24.9.2017

Syksyinen tyyli, sekä syksyn IT laukku





Moikka ja mukavaa sunnuntaita. Syksyiset neuleet kaivettu kaapista ja hellemekot viety varastoon. Kirppistavaroita oon alkanut kaivamaan kaapista, sillä yhteistyö Blogivaasan ja Palosaaren kirppiksen kanssa on taas täälä ja huomisesta lähtien 25.9 Palosaarentie 77 on bloggareiden tavaroita myynnissä.  Pöytä numerot 120, 121 ja 122 ja Maanantaina 2.10 lähtien löytyy mun tavaroita myynnistä, lisäinfoa laitan lähipäivinä, joten pysy kuulolla :)









Pinterestissä ja Instassa oon nyt törmänny paljon laukkuihin, joissa on pyöreä solki kantokahvana ja mä ihastuin heti tähän tyyliin. Kiva yksityiskohta toi kultainen solki ja ainakin tähän laukkuun mahtuu tosi hyvin kaikki tarpeellinen.
Tilasin laukun Boozt.comista ja oli kyllä nopea toimitus, laukku tuli parissa päivässä. Nyt ei tarvi laittaa tuunattuja sukkakenkiä jalkaan, sillä tilasin Nellystä ihan "oikeat" sukkakengät :)







Bleiseri H&M
Housut Vero moda
Kengät Nelly
Laukku Mango
Neule H&M

5 kommenttia:

  1. Oi miten ihana tyyli ja toi takki upea sun päällä.

    VastaaPoista
  2. Wow johan on tyylikäs nainen.

    VastaaPoista
  3. Sun asut on kyllä aina niin upeita T.Kiia

    VastaaPoista
  4. Oon miettiny kans ruututakin ostamista ja nämä kuvat vaan vahvistavat ostopäätöstäni. T.Sanna

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.