21.9.2017

My lord what a morning




Mitens se tämä aamu lähtikään starttiin, noh nukkumalla pommiin tietty :) Olin niin väsyny aamulla, että painoin herätyskellon vaan pois päältä ja jatkoin mukavasti nukkumista lämpimän peiton alla.


Laitoin pojat kouluun ja aloin tekemään pannukakkuja, että pojilla ois kiva tulla pannukakun tuoksuiseen kotiin koulusta. No ensimmäinen satsi paloi, tai tarttui pannuun kiinni, kun väsyneenä unohdin laittaa rasvaa pannuun. Hetken päästä koira alkaa oksentaan ja mihinkäs muuallekkaan se oksentais kun matolle tietty prkkk. 
Hain pesuainetta vessasta ja aloin siivoamaan oksennusta pois matosta. Kunnes aloin kattomaan tarkemmin pulloa, ei hyvää päivää mä pesen mattoa kloriitilla, no se oli entinen matto se.







Hengitä syvään ja rauhotu, kyllä se päivä tästä vielä paremmaksi muuttuu. No ei muuttunu ei, kun olin jättäny vahingossa oven auki, kun vein roskia ja meidän koira päätti karata ja yöpaita päällä lähdin juokseen sen perään. Koira oli turvallisesti kotona, kunnes se päätti purkaa energiaansa, ottamalla juoksuspurtin pitkin kämppää niin, että mun lasinen maljakko tippui. Tässä vaiheessa meinasin jo pistää koko koiran myyntiin :)


Nauraakko vaiko itkeä, näille aamuille. No nuorempi poika tuli koulusta kotia, sanoi äiti mulla oli tosi hyvä koulupäivä, se onneksi pelasti mun päivän :)


PS.Nämä söpöliinit tein yks päivä meille.




4 kommenttia:

  1. Niin söpöt noi syötävät 😀

    VastaaPoista
  2. Herkullisia pannareita nam.

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa tutulle aamulla,näitä sattuu välillä 😀

    VastaaPoista
  4. Voi juma alkas tekeen mieli pannareita.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.