22.2.2016

Älä valita, tee jotain......


Otsikko sopii niin hyvin mulle tällä hetkellä ja yritän hokea tätä itselleni heti kun tulee heikko hetki.Tekemistä olisi, mutta siirrän asioita seuraavalle päivälle, koska olen ollut saamaton viime aikoina. Keväisin ja kesäisin käyn paljon juoksemassa, tämä talvi on saanut mut aivan liikkumattomaksi ja väsy on ottanut ison palan musta ja pitänyt tiukin ottein kiinni. Tähän tuli muutos tänään, sanoin itselleni että nyt loppu tämä kitinä ja tee asialle jotain.
Olen hiusalan ammattilainen, mutta omat hiukset hapsottaa sinne ja tänne, enkä jaksa tehdä niille juuri mitään. Noh ei suutarin lapsellakaan ole kenkiä :) Ennen olin todella kova väkertämään hiuksiini ties mitä kampausta ja kaiken maailman lettejä. Tänään päätin tehdä tämänkin asian päälle jotain ja tein letin hiuksiini.
Kirjan lukeminen on tökkinyt todella kovaa ja lukuhetki on ollut viikon paussilla, eilen jatkoin tätäkin projektia. Mun pyörä pöllittiin vk.loppuna pihasta ja perk### että ottaa päähän. Oon luullut että nämä haukat käyvät vaan kesällä ryöstöretkellä, mutta hitto talvipakkasetkaan ei niitä estä.
Lainaan mun pojan lausetta mitä se sanoo mulle. kun mulla on huono päivä ja mua ottaa kaikki asiat päähän. Äiti elämä on elämää ei sitä pidä liian vakavasti ottaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.