26.1.2016

MÄ en osaa tätä SÄ et osaa tätä.........

Sunnuntaina meidän perheessä hyvä ja iloinen päivä starttasi muroilla ja marjaherkuilla. Sunnuntai taisi olla sellainen päivä, kun kaikki tämän perheen jäsenet olivat yhtä aikaa hyvällä tuulella ( tämä on harvinaista) Yritin miehelleni opettaa miten käsillä/sormilla tehdään "sydänmerkki" no ei siitä tullu hevonhumppaakaan sen sormet oli niin jäykät ja joka toinen sormi oli viistossa. Kun sain oikeanpuolen sille laitettua oikein ja olin siirtymässä vasempaan käteeen, niin oikeapuoli oli jo ehtinyt mennä päin peetä. No ainakin saatiin hyvät naurat koko perhe ja tällä kertaa miehen kustannuksella :) Hetken treenin jälkeen poika sai miehelle opetettua ja vihdoin saatiin jonkin sortin sydänmerkki tehtyä, eli tais olla sittenkin vaan opettajassa vika :)
No ei ole mulla varaa sanoa mitään, sillä mä en osaa iskeä silmää, kyllä jopa mun pojat osaa ja mä en :)  Yritys on kova mutta samperi kun luulen tehneeni oikein, muut sanoo että sulle meni molemmat silmät kiinni dääm :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.