2.1.2016

Love burgundy




 Juhla-asusta hieman arkisempaan lookkiin. Joulun/pyhien aikaan on tullut pidettyä hameita ehkä enemmän mitä normaalisti tapaan syksyisin/talvisin pitää, joten olisiko hyvä hame hengähdystauko paikallaan. Viininpunaisesta on kesän jälkeen tullut mun niin yksi lempiväreistä ja sitä väriä olen kaappiini hamunnut nyt lisää (eli kuvien neule) Viininpunaista huulipunaa olen pitänyt jo tovin ja siitä innostus tähän väriin aikoinaan lähtikin. Nämä mun "hulluudet" aina johonkin väriin ym voi saada alkuunsa ihan mistä vaan. Aikoinaan vuosia sitten oli niin hieno aurinkoinen päivä ja siitä mun keltaisen värin hulluuskin silloin lähti. NO se hulluus meni jo niin pitkälle, että hyvä etten kaikkia huoneitakin maalannut keltaiseksi. Oon niin impulsiivinen tyyppi, että jos jostain oikeen kunnolla innostun tapaa ne välillä mennä vähän överiksi ja lähteä lapasista, mutta huom vaan vähän :) Lopuksi mentiin jo niin yli tämän värin kanssa, että tuli jo kyllästyminen ja kaikki tämän väriset tavarat ym oli pannassa hetken aikaa :) Oon aina ollut tälläinen että tänään halun tota ja huomenna ollaan eri mieltä, tuskin 35 vuoden jälkeen tuun muuttumaan, eihän itelle voikun nauraa välillä ja tuumata että on sitä ihminen välillä vähän crazy :) No mun hulluuksista tähän asuun, musta viininpunainen ja harmaa toimivat mielestäni hyvin yhteen ja tekevät lopputuloksesta kivan harmoonisen. Nyt kun tämä väri elää niin mun sisällä, enkä meinaa saada tarpeeksi viininpunaisesta, niin katotaan onko mun hiukset värjätty huomenna hope not :)



Neule Lindex/ Saappaat Din Sko/ Takki Gina tricot/Farkut H&M/ Laukku Bubbleroom

4 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat taas kerran ja kaunis asu. Sulla on kyllä tota tyylitajua.t. Emmi

    VastaaPoista
  2. Ihana asu! ❤ Itekin oon hurahtanut viininpunaiseen väriin. Ja eipä siinä mitään, kyllä sulle varmasti viininpunaisetkin hiukset sopis :D

    VastaaPoista
  3. Kiitos Minttu. Vielä pysytellään blondina, mutta koskaan ei tiedä milloin se hiustenvärjäys hulluus iskee :)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.