7.8.2015

Päättömiä




 // Päättömiä kuvia tällä kertaa :)  Ostin itselleni lahjaksi ihanan Malene Birgerin huivin,jota olen kauan himoinnut. Aikoinaan meinasin ensin ostaa beigen värisen Malenen huivin, mutta onneksi en ostanut sillä se huivi ei ollut livenä yhtä hieno kuin tämä. Monesti tulee törmättyä siihen,että jokin tuote näyttää ihanalta esim.netissä mutta livenä tuote ei olekkaan yhtä hieno. Tai sitten tulee niitä fiiliksiä kun jokin tuote roikkuu tylsän näköisenä henkarilla, no joo voisin mä nyt kokeilla tätä ja sitten pukukopissa et hitsit täähän on tosi kiva.
Itse henkilökohtaisesti inhoan sovittamista tai tarkemmin sanottuna inhoan pukukoppeja. Tuskahiki nousee pelkästä ajattelusta, että joudun menemään tuomio peilien eteen :) Nykyään kun ei voi yhtään luottaa kokonumeroihin joudun ikävä kyllä paljon sovittaman,sillä en halua tehdä yhtään hätiköityjä ostoksia, sillä olen laiska palauttamaan tuotteita.


Huomenna jää korkkarit kaappiin,sillä lähdetään kavereiden luo karavaanari elämää viettämään :)




3 kommenttia:

  1. Toi huvi on upea! Mulla kans tilauksessa. Mietin ensin malttaisinko, mutta sitten, kun tuli se hetki, että: "Mä vaan raadan ja raadan.. siivoan ja ten ruokaa eikä kukaan arvosta. Yhyy", niin silloin se lähti tilaukseen. :D :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan samoja fiiliksiä täälä ja siksi päätinki hemmotella itseäni ja ostin huivin :)

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin.