29.4.2017

Vappu härdelli




Se tunne kun meet ostoskeskukseen ja kaadut tai kompastut aulan mattoon ja vedät täyslaidat kaikkien eteen :) Huom mulla ei ollu ees korkkareita jalas, vaan ihan tennareilla vedin flipat. Päätin tämän kompuroinnin jälkeen, että pakko ottaa rennosti ja käydä vaikka juomas kupillinen kahvia, olin siis elämäni ensimmäistä kertaa yksin kahvilla. Jotenkin tähän asti oon ajatellut, että kahvitteluun tarvii kaverin mukaan, mutta nyt tuli niin tarpeen olla vaan yksin ja hengähtää. Kävin palauttamassa Henkan tilausta ja vaihdoin tuotteet, noh kun lähdin autolle päin alkasin ihmettelemään missä mun pussi on ja hädissäni juoksin takaisin ostoskeskukseen. Huh luojan kiitos pussi oli kahvilan pöydän alla just siinä mihin sen jätin. 


Häslinki jatkuu, nimittäin mentiin pojan futistreeneihin ja kun saavuttiin paikalle, harkat oli loppumassa nimittäin tämä mutsi oli muistanu väärin koska treenit alkaa. Muut lähti kotia ja jäätiin hetkeksi  poikien kanssa potkimaan, aluksi meni varsin sovussa ja kaikilla oli mukavaa pallotella, pojat tykkäs kun äitikin osallistui potkimaan. Viis minuuttia meni ja ensimmäinen veljesten tappelu oli jo alkamassa, kinastelu sai alkuunsa siitä, kumpi on parempi futari. Autossa pidin puhuttelun, että jos ei nyt tämän ikäiset pojat osaa hetkeä olla kunnolla ja ilman tappelua niin kännykät lähtee viikoksi kaappiin. Takapenkiltä kuului, mutku toi sano, mutku toi teki niin ja näin. Huh huh sellasellakin härdellillä alkoi mun vk.loppu, mutta eiköhän se tästä parane. 

Mies on miestenillassa ja mun pikku mies on innoissaan, kun tehtiin meille maja olkkariin ja nukutaan se kanssa sielä. Saa nähä kuinka kipeä selkä mulla on huomenna, kun joutuu nukkumaan kovalla alustalla.

Mukavaa vappua kaikille, niin muuten piti vielä mainita, että oli niin hyvää tämä pakastekakku että huh huh. En vaan muista minkä niminen kakku on kyseessä, mutta mutakakku pohja siinä on ainakin ja ostin sen Prisman pakastealtaasta.



7 kommenttia:

  1. Mä tykkään kun oon rehellinen etkä esitä mitään et kaikki niin täydellistä. Tuttu tunne toi lasten sisartappelu.

    VastaaPoista
  2. Oi nam mitkä kuvat. Hyvää vappua myös teidän perheelle. T. Nina

    VastaaPoista
  3. Oikuinka tutulta kuulostaa toi lasten kinastelu. Just eilen lapset tappeli kumpi on parempi piirtään 😀

    VastaaPoista
  4. Nam varmasti hyvää kakkua ja upeet kuvat ja mikä upee skumppapullo.

    VastaaPoista
  5. Hyvää vappua myös teille.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.