10.4.2017

Hiihtari - kauluspaita kombo




 Jos haluat tai etsit housuja jotka ovat yhtäaikaa rennot, tyylikkäät, eivätkä purista/kiristä mistään, siinä tapauksessa suosittelen hiihtareiden ostoa.  Aikaisemmin oon maininnut, että legginsit eivät omaan silmääni istu ja vaikka näillä kahdella on montaki samaa piirrettä on hiihtareissa silti sitä  extraa josta tykkään.






 Materiaali näissä hiihtareissa on kivan napakkaa ja hieman kiiltävää, joten tämänkin suhteen hiihtarit ovat jalassa tyylikkäämmät kuin perus trikoolegginsit. Polvipusseista ei tarvi murehtia, sillä napakka materiaali pitää vaatteen ryhdissä.

Kauluspaita-hiihtari ja nahkatakki kombo pääsi nyt päälleni ja vaikka oon peräänkuuluttanu, että en ole yhtään paitapusero tyyppi. Oon tämän vuoden puolella pitänyt sinisiä paitapuseroita, enemmän kuin muita kaappini paitoja.




Hiihtarit H&M/ Paitapusero Lindex/ Laukku Gina Tricot/ Kengät Mango

6 kommenttia:

  1. Niin upee tyyli sulla T.Sini

    VastaaPoista
  2. Wautsi nyt on kyllä mun tyylinen asu. Noi hiihtarit näyttää ihanilta.

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään kans sinisistä paitapuseroista niis on vaan sitä jotain.

    VastaaPoista
  4. Kaunis kokonaisuus tykkään 😀

    VastaaPoista
  5. Mikäs laukku tänä on niin ihana.

    VastaaPoista
  6. Sulle sopii hyvin hiukset noin kun kuvissa.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.