9.4.2017

Vihreää & pyöreät aurinkolasit & mun aamiainen





 Käytiin perjantaina siskojen kanssa stand up keikalla kaupungintalolla. Oli mun ensimmäinen kerta tämän tyylisellä keikalla. Myönnän että aluksi olin vähän skeptinen ja pohdin onko tämän tyylinen keikka mun huumorille just se oikea. Keikka oli just mun tyylinen ja sai nauraa niin paljon, vedet silmissä. Seuraavaa keikkaa siis odotellessa :)







Vanhempi poika ja mies oli lauantaina Tampereella, joten me jäätiin nuorimmaisen kanssa kaksistaan kotia. Käytiin pojan kanssa kaupungilla pyörimässä mm kahvilla ja pullalla, sekä haettiin pizzat ja katottiin pojan valitsema leffa, eli Smurffit :)

Tänään sunnuntaina oli taas nuorimman pojan futisturnaus Seinäjoella, mies on niiden valmentaja joten lähti mukaan ja vaihteex mä jäin vanhimman pojan kanssa kotia. Yhteen vedettynä touhukas vk.loppu takana, mutta kiva sellainen.








Nyt se tuli nimittäin kyllästyminen etariin heh arvasin että käy näin, mutta ei mua leikkaaminen silti kaduta. Pitää kokeilla ennen kun tietää mikä on se oma juttu. Ei mua muuten se niin haittais, mutta sen laittaminen vie liikaa aikaa ja oon nykyään laiska hiustenlaittaja. Mulla on vähän luonnonkiharaa ja etuhiukset menee laineille, joten joka aamu niitä pitää olla laittamassa jos haluaa näyttää ihmiselle. Kasvattamisprojekti on aikamoinen ja etuhiukset kasvaa niin hitaasti, joten pinneillä mennään tovi.





Kauan ettin pyöreitä aurinkolaseja, eli mallia joka on nyt IN. Kaikki mallit on niin pieniä ja mulle isopäälle ei sellaset sovi. Lopulta löysin ja mistäs muualtakaan kun miestenpuolelta ja Henkasta :)
Ihanaa kun alkaa olemaan se aika vuodesta, kun saa kaivaa kaapista kevät kengät ja nyt ulkoilemaan pääsiki mun mikki-hiiri avokkaat.










 Tässä mun tämän aamun herkku nam. Kävin eilen Prismassa ja ostin kuvan lautasen, joo ei mun saanut ostaa enää lisää astioita, mutta kun ei ollu mies paikalla vahtimassa niin lähti taas mopo käsistä :)



6 kommenttia:

  1. Sun kuvat on niin kauniit aina ja tyyli inspiroiva. T.Nina

    VastaaPoista
  2. Hyvä asu ja vihree sopii sulle hyvin.

    VastaaPoista
  3. Oi kuinka söpöt kengät.

    VastaaPoista
  4. Inspiroivin blogi mitä tiedän.

    VastaaPoista
  5. Tiedän ton tunteen ku etaria yrittää kasvattaa pois kääk siinä menee hermot. T.Minna

    VastaaPoista
  6. Inspiksiä kevät tyyliin tuun niin hakeen sun blogista upee tyyli sulla.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.