23.4.2017

Army green jacket















Etuhiuksien kasvaminen ei ota yhtään tuulta purjeisiin, joten on otettava käyttöön hiuslakan voima. 
Ihan kiitettävä määrä sitä aamuisin menee, että saan etarit pysymään poissa silmiltä.
Vielä on pitkä matka, että saan etarit siihen pisteeseen, missä ne ennen leikkausta oli, eli odottavan aika tulee olemaan pitkä. Päätin, että nyt en tee hetkeen hiuksille mitään, en värjää en leikkaa, vaan anna niiden vaan olla. Oon vuosien varrella tehny niin paljon hiuksille vaikka mitä, isojakin muutoksia (tummasta vaaleaan, pitkistä lyhyiksi jne) joten korkee aika munki rauhottua heh no katotaan, oon kyllä tottunu siihen että vuosi ja sit taas uus look. Mä tykkään siitä, että hiustyyli muuttuu, tykkään seurata niitä ihmisiä kenellä on aina jotain uutta kivaa hiuksille tehty ja niitä ketkä on rohkeita kokeilemaan kaikkea uutta.





Näin olin alustavasti suunnitellu, että kun toi 40vuoden  ikä hiljalleen mulla mittariin lähenee, niin jos siihen ikään asti kasvatan ja pidän pitkiä hiuksia ja sen jälkeen pätkäsen todella lyhyeksi hiukset, no saa nähä pysynkö suunnitelmassa :)


No hius asiat sikseen ja pari sanaa kuvien asusta, kyllä muuten army vihree on vaan kaunis väri. Jotenki se täydentää mustan ja valkosen yhdistelmää, vai mitäs te tykkäätte?





Meillä on ollu futiksen täyteinen päivä ja meidän lauantai meni täysin poikien harrastuksien parissa. Sunnuntaina ajateltiin tehdä kunnon kirppisrundi. Yrittää käydä mahdollisimman moni Vaasan kirppis läpi, mä kyllä veikkaan että miehen hermot menee jo yhden kirppiksen jälkeen ja reissu tyssää siihen :) Mies kerää levyjä, siis musamies kun on, niin sillä mä saan sen onneksi aina houkuteltua mukaan, kirppiksiltä kun yleensä tekee hyviä/edullisia ja harvinaisia levylöytöjä.






Laukku Valentino/ Housut Vero Moda/ Paita H&M/ Kengät H&M/ Takki H&M/Aurinkolasit Glitter


9 kommenttia:

  1. Wow nyt on look kohillaan.

    VastaaPoista
  2. Sä täh oon ollu siinä uskos tai luulossa että oot alle 30v 😀

    VastaaPoista
  3. Sopii hyvin sävyt yhteen. T.Niina

    VastaaPoista
  4. Oot kyl nuorekas ja trendikäs bloggari.

    VastaaPoista
  5. Ihana asu tykkään,peukut ylös siis annan tälle asulle T.Siiri

    VastaaPoista
  6. Muut Vaasalaiset vois ottaa sun tyylistä kyllä mallia.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.