6.4.2017

waffles




 Mukavaa torstaita <3 Päivä alkoi vohveleilla nam ja kylläkin ihan kaupan valmiilla sellaisilla. Tapaan lämmittää nämä, joko ihan mikrossa tai jos haluan niistä ihanan rapeita laitan ne hetkeksi uuniin. Toki omatekoiset on aina ne parhaimmat, mutta kyllä nämäkin maistuu hyvälle, varsinkin jos laittaa kaikkia ihania lisukkeita päälle.






Ostin kaupasta kookospähkinä siirappia ja sen kanssa nautin nämä herkut. Siirappi oli ihan jees, kallis kylläkin ja siihen nähden petyin,koska aika perus siirapilta se maistui.

Yx mihin mulla on hirvee himo nykyään on pekaanipähkinät, mä sanon niitä kyllä pekanpähkinöiksi.
Kaurapuuron kanssa sopii tosi hyvin ja päälle kun ripottelee vielä kanelia niin nam mikä herkku.

Mitäs teidän torstai päivään kuuluu? Meillä on pojan futistreenit illalla ja sillä aikaa kun mies ja poika on treeneissä mä ajattelin jos tänään ottais ja siivois, niin saa vk.loppuna vaan olla. 

Kun asuu 3 miehen kanssa ja siihen päälle koira, niin saa olla jatkuvasti siivoamassa tai korjaamassa niiden jälkiä, minä kun ei sotke vaan muut heh :)







6 kommenttia:

  1. Hyvä idis noi pähkinät vohveleiden tai lettujenkaa T. Minna

    VastaaPoista
  2. Mulla on vapaata loppu viikko joten rennosti meinaan ottaa 😀 Nam mitä herkkua

    VastaaPoista
  3. Ikeaan lähdetään huomenna ja piti kysyykki onko nää astiat sieltä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on Ikeasta tai lautanen ja lasi on, tarjotin on Minimanista.

      Poista
  4. Super herkullisen näköstä T.Leila

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.