11.4.2017

Hauskat sukat & pääsiäiskakku







Mitäs tykkäätte mun uusista sukista :) Aika osuvasti mun nimikin sattuu löytymään tekstistä heh. Sukat tilasin Wish.comista parilla eurolla ja toivon mukaan aina kun laitan nämä sukat jalkaan mies ymmärtää yskän :)

Kauniita valkoisia ruusuja, mun lemppareita.







 Niin kurja sää oli tänään, joten päätin piristää mieltä leipomalla suklaajuustokakun nam. Otettiin myös varaslähtö pääsiäiseen ja kakku sain teemaan sopivat koristeet.
 Otin kakusta kuvaa ja mun selän takana ortti niin innokas pikkupoika, joka koko ajan kysyi äiti joko mä saan syödä ton suklaapupun :)





9 kommenttia:

  1. Eikä mäkin haluan nämä sukat 😀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sukat oli kyllä edulliset ja plussaa vielä nimittäin sukat oli todella hyvää laatua.

      Poista
  2. Huiput sukat ja hyvä lahjaidea T. Kirsi

    VastaaPoista
  3. Nam mikä kakku, herkullisen näköinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä hyvää ja sammutti suklaahimon ainakin hetkeksi :)

      Poista
  4. Kauniit on ruusut,myös mun lempparit T.Viivi

    VastaaPoista
  5. Ihan parhaat sukat ja olipa halvat.

    VastaaPoista
  6. Söpö kakku ja varmasti hyvää. Nyt on sukka tyyli kohillaan hauskalla tekstillä.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.