4.2.2018

Lately


-Aina kun pojat lähtee aamuisin kouluun, meidän Hugo menee ikkunan luo, tuijottaa ulos ja se odottaa niin kauan siinä kunnes pojat pääsee koulusta kotia. Välillä kun kuuluu pihalta ääniä, se käy ulko-ovella ja kun poikia ei näy, se palaa ikkunan luo. Jos me kaikki ollaan kotona, se nukkuu ja makoilee rauhassa, mutta jos mä satun lähtemään ulos, se ryntää heti ikkunan luo ja odottaa, että palaan sisälle, siksi me kutsutaanki sitä ikkunakoiraksi.


-Vk.lopun vohveliherkut. Toki mä en ehtiny kun haukun ottamaan yhdestä ja hiiret oli hyppiny taas pöydille ja kaikki oli mennyt parempiin suihin. Jos illasta on jäänyt esim. jotain herkkuja pöydälle, aamulla kun herään yleensä herkut on kadonnut ja pojat on käyny salaa ne syömässä 
äitin nukkuessa :)






-Ikean sapluunat on kivoja ja niillä tykkään koristella juomia. Viime aikoina, oon tehnyt lämpimiä kaakaojuomia, vähän kermavaahtoa mukaan ja sampluunasta kiva kuva päälle nam. Toki juoma maistuu ihan samalle oli kuvaa tai ei, mutta se nyt on ihan omaksi iloksi lisukkeena :)


-Liian kylmä pihalla lähteä ottamaan asukuvia, joten selfieiden otto on lisääntynyt. Mä kyllä tarkenen, mutta hovikuvaajan sormet jäätyy. Mulla oli akkua ylipuolet jäljellä tässä yx päivä kun mentiin ulos, ihmettelin kun akku loppu yht.äkkii ja se ilmotti että yx prossaa enää jäljellä. Palattiin takaisin sisälle, niin akkuun ilmestyi takaisin se määrä mitä siinä pitikin olla, eli se 50% Vasta myöhemmin kuulin, että kylmät ilmat ja kova viima voi kuulemma tehdä älypuhelimiin näin, what uutta tietoo mulle, mä olin jo hautaamassa kännykän ja toteamassa että se on rikki tai suht.uudessa kännykässä akku ihan paska.


-Runebergintortut on mun miehen herkkuja ja niitä mies oli käynyt ostamassa. Mä en oo koskaan niistä tykännyt, mutta kerran mies niitä oli ostanu, niin sen mieliksi söin yhden. En tiedä mikä niissä on kun niin moni tykkää. Mun makuun on enempi kaikki juustokakut.







-Pojilla oli eilen koulupäivä ja herätyskello soi lauantai aamulla puoli seitsemän. Sillä välin kun pojat oli koulussa, käytiin miehen kanssa sushilla. Ruoka jota inhosin ylikaiken vielä vuosi sitten. Makunystyrät tottuu ja nykyään pidän tästä ruoasta tosi paljon.

-Illalla tulee monta uutuus ohjelmaa telkusta, joidenka ensimmäiset jaksot nyt ainakin pitää katsoa. Sen jälkeen näkee jääkö niihin koukkuun. Selviytyjät Suomi, sekä X factor, ilta menee siis sohvalla makoillen.




5 kommenttia:

  1. Nam sushia mun lempparia. Pakko kysyy kun tuun työreissulle Vaasaan maaliskuussa niin mistä saa hyvää Sushia Vaasasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me tykätään miehen kanssa käydä K.achi nimisessä paikassa.

      Poista
  2. Kauniit kuvat, mikä kännykkä sulla on?

    VastaaPoista
  3. Upeat pöksyt, onko nuo vimyyliä vai latexia?

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.