20.2.2018

Kuvat kännykästä - HELSINKI





Minireissu Helsinkiin on nyt takana. Käytiin tosiaan viettämässä äiti-poika laatuaikaa. Mies ja vanhempi poika oli sillä välin viettämässä isä-poika aikaa Seinäjoella levymessuilla. Tavattiin reissussa myös mun Helsingin sisko, joka on mua vaan vuoden vanhempi. Poika on niin kova Salatut elämät fani kun olla ja voi, joten systeri vei meidät ratikalla Pihlajakadulle. Ostin kännykällä ratikkalipun ja olin ottamassa pojasta kuvaa, niin ylläri mun kännykkä teki taas kylmyyden takia tepposet ja akku loppui, vaikka oikeasti akkua oli yli puolet jäljellä. Pikkasen jännitin jos en saa kännykkää päälle ja lipputarkastajat tulee, siinä nimittäin olis ollu aika kallis Salatut elämät elämys. Onneksi mulla oli päällä lämmin tekoturkistakki, joten laitoin kännykän taskuun hetkeksi ja onneksi se käynnistyi tämän jälkeen ja sain huokasta helpotuksesta.
 





Yövyttiin sen nimisessä hotellissa kuin Haven. Kerran oon lapsen kanssa matkassa, halusin hotellin joka on lähellä keskustaa. Viimeksi yövyttiin pojan kanssa Radisson Blu Plaza hotellissa, joka on kyllä vielä lähempänä keskustaa, mutta poika halusin kokeilla jotain toista hotellia. 


Koko perjantai päivä käveltiin ja kierreltiin keskustassa ja illalla kun poika nukahti päätin laittaa itselleni ihanan vaahtokylvyn. Pitää heti hyödyntää, kerran kotona ei kylpyammetta ole, on se vaan niin luksusta tällainen kylpyamme. 

Mä oon niin koukussa Starbucks:n juomiin, esim niiden latet on niin hyviä. Meilläpäin ei pääse näihin herkkuihin käsiksi, joten aina kun on vaan mahdollisuus, niin juon niitä koko vuoden edestä :) 

Lauantaina ennen lähtöä käytiin pojan kanssa ravintolassa syömässä ja tehtiin viimeiset ostokset. Poika halus pelikauppaan ja sinne upposkin pojat omat rahat :)  Hitsit mä niin tykkään Helsingin rakennuksista. Vanhat rakennukset on niin hienoja ja osa kauniin värikkäitä. Ihana reissu oli ja paljon tuli räpsittyä kuvia, tässä nyt jotain kuvia reissulta, loput jää itselleni muistoksi.






3 kommenttia:

  1. Ihana äiti-poika reissu teillä. Me ollaan oltu tossa hotellissa ja oli kyllä kiva paikka.

    VastaaPoista
  2. Ihanat reissukuvat, sä otat kännykällä kyllä upeita kuvia 👌

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.