Näytetään tekstit, joissa on tunniste Sadepäivä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Sadepäivä. Näytä kaikki tekstit

4.10.2017

Pirteää keltaista sadepäivään






 Kansallinen korvapuustipäivä, täyttyikö teillä koti tänään pullan tuoksulla? Meille ei, olin laiska ja ostin kaupasta valmiit. Toki ihan vahingossa, en edes aamulla tiennyt tästä teemapäivästä.


Koko loppuviikko luvattu sadetta, ei kiva. Toisaalta saa ainakin hyvällä omallatunnolla olla sisällä villasukat jalassa. Taitaakin näissä kuvissa olla mun loppuviikon asu, jos kerran säät ei ole mitkään parhaimmat.






 Nyt jo sellainen olo, että ei taida uni tulla tänä yönä. Onneksi ostin uuden Bazaar lehden, niin ei tarvi lampaita laskea :) Mukavaa tulevaa torstaipäivää kaikille.





26.4.2017

Välillä elämä tuo mukanaan ei haluttuja asioita




Tässä kuvia tältä päivältä, kun huono keli suorastaan vei mut sängynpohjalle ja ottamaan rennosti. Tässä myös mun tämän päivän ajatuksia.......


- Älä rakenna mielipiteitäsi ensitapaamisen perusteella, tutustu ihmiseen kunnolla ja vasta sen jälkeen tee johtopäätöksesi.

- Kaiku vastaa niin kuin sinne huudetaan, kohtele siis muita ihmisiä niin kuin haluaisit että sinua kohdellaan.

- Älä piiskaa itseäsi menneisyydelläsi, meillä kaikilla on sellainen. Toiset pitävät asiansa visusti salassa ja toisten menneisyyden arkku on täysin muiden luettavana. Silti meidän jokaisen elämässä on huonoja ja hyviä hetkiä. Kukaan ei tule kulkemaan elämän tietä kohdaten vaan onnistumisia.

- Et tule ikinä pystymään kontroloimaan kaikkea elämässäsi, eikä sinun tarvitse. Anna välillä itsellesi armoa ja anna elämän johdattaa sinut oikealle tielle, joskus kohtalo päättää miten elämäsi menee et sinä.

- Aina löytyy niitä, jotka eivät pidä sinusta tai ovat kanssasi jostain asiasta eri mieltä, eivätkä halua sinun onnistuvan elämässä. Muista aina keskittyä siihen mitä itse tunnet oikeaksi ja muista pitää omat mielipiteesi, sillä sinä elät elämääsi eivät muut puolestasi.

- Toisilla tulee aina olemaan jotain enemmän kuin sinulla. Olkoot se sitten rahaa, vaikutusvaltaa, viisautta, kauniimpi koti, parempi vartalo jne Kilpailuun ei kannata lähteä, eikä katkeruuteen, se vaan syö sisältä.

- Joskus elämässä epäonnistuu, mutta se kuuluu pelin henkeen ja elämään. Epäonnistumisista on vaan otettava opiksi. 

- Et tule koskaan olemaan valmis kaikkeen, on siis välillä otettava riskejä onnistuaksesi ja saavuttaessasi unelmiasi. 

- Liikaa ei kuitenkaan kannata suunnitella etukäteen miten haluat elämässäsi kaiken menevän, liika suunnitelu voi tuoda mukanaan ison pettymyksen, koska asiat ei mennytkään niin kuin luulit.  Tuskin kukaan suunnittelee etukäteen, että kohtaa elämässä avioeron tai lapsen sairastumisen. Tulet kohtaamaan elämässäsi asioita, johonka et pysty etukäteen millään vaikuttamaan. Saatat myös yllättyä siitä voimasta jota sinulla on, kun kohtaat elämän pohjan.

- Meillä kaikilla on menneisyys, mutta muista et asu sielä enää. Et myöskään asu vielä tulevaisuudessa, joten elä nyt ja nauti joka hetkestä. Menneisyyteen et voi enää vaikuttaa, mutta tulevaisuuteen ja millaisen elämän rakennat nyt ympärillesi voit.


6.8.2016

SISU


Puhuin eilen siitä kodin siivouksesta, unohtakaa se lupaus. En vaan yksinkertaisesti ollut yhtään sillä tuulella aamulla, että moppi ja rätti ois heilunu. Aamu venyi myöhälle, hetken ehdin lukea kirjaa kun poika kävi pelaamassa jalkapalloa kavereiden kanssa. Hieman Sisu rahkaa namaan, niin jaksaa metsästää niitä Pokemoneja. On se kumma kun hulluna tuola viiletetään menemään Pokemonien perässä ja vielä tällä kertaa autolla, jessus hullujen hommaa sanon minä. Noh jos poika tulee siitä iloiseksi, niin mitä vaan että saan hymyn tuon pikku miehen kasvoille.  Poika kattoo just netistä minne päin meidän pitää lähtee. Voihan tätäkin kutsua laatuajaksi pojan kanssa, ainakin saadaan yhdessä touhuta väliäkö sillä mitä me tehdään. Todella paljon pojat on kävelly ja ollu pihalla tämän pelin ansiosta, että siitä paljon plussaa tälle pelille. Joka päivä vaan sanon niille, että muistakaa katsoa eteenpäin autoja jne. että hyvän pelin myötä tulee myös iso huoli ettei mitään tapahdu.





Lauantaita kaikille, Pokemonit varokaa täältä tullaan :)

13.4.2015

Kinderkakku





 // Tänään oli niin kurja sadepäivä,joten mulle tuli leipomisfiilis ja näin ollen leivoin tänään ensimmäistä kertaa kinderkakun. Ohjeet otin vähän sieltä sun täältä ja osan jopa omasta päästäni :)
Anoppi ja appiukko pyydettiin kahville,ettei tarvinnut kumota ihan yksin tätä herkkua.
Voi tota mun nuorimmaista poikaa,hain pojan tarhasta ja kerroin että leivon kinderkakun,no heti ensimmäisenä poika kysyi "onx siellä kakussa ylläri sisällä"