18.5.2017

Ripaus punaista kesän juhliin











Jos olet tumman värin/asun ihminen, mutta haluaisit kokeilla tuoda värejä elämääsi, tai jos "pelkäät" värejä, oiva valinta on tuoda vaikka kengillä tyyliin sitä kaivattua väriä. Näin kun kesän juhlia on varmasti monelle tulossa, punaiset korkkarit on kyllä mun valinta näihin juhliin, vaikka monesti ne mielletään joulun aikaan/pikkujouluihin.  Riittää, että asu on yksinkertainen ja casual, sillä kirkkaanpunaiset korkkarit tuovat tyyliin sen kaivatun särmän.

 Punainen väri on pikkutytöstä asti ollu mun lemppari, vaikka näin aikuis-iällä en sitä ihan joka päivä pidä. Talvella havittelin punaista talvitakkia, mutta kun avasin vaatekaapin oli pakko todeta, että enempää takkeja ei sinne mahdu, joten ehkä ensi vuona saan kaappiini vähän väriä talvitakin muodossa.









 Mihkäs mä lähtisin ilman nahkatakkia :) Kun mun pörrötakit sai laittaa varastoon ja oli se aika kaivaa nahkatakki esille, siitä otteesta en ole päästäny irti ja tämä takki kulkee mukanani lähes päivittäin, onhan se nyt joka asun/tyylin kaveri. Kiireisinä aamuina, kun heitän äkkiä collegehousut jalkaan, tennarit ja jonku t-paidan on silloinkin nahkatakki on se johonka katseeni naulakossa kiinnittyy ja se lähtee mukaani. Niin kuin olen joskus maininnut ilman takkia en osaa kotiovesta lähteä mihinkään, vaikka pihalla olis kuinka paljon plus asteita. Ehkä tänä kesänä pääsen tästä
tavasta :)






Kengät Mango/ Laukku Gina Tricot/ Housut H&M/ Takki Cubus/ Paita Zara

9 kommenttia:

Kiitos kun jätit kommentin.