3.2.2017

Tarralenkkareiden pikatuunaus & valkoiset farkut talvella





 Kun pörrölenkkareita ei omista ja just nyt halusin sellaiset laittaa jalkaani on alettava tuunaamaan. Löysin laatikosta 4 valkoista pörröpompulaa ja ne kiedoin tennareiden tarrojen ympäri, eli tosi easy peasy homma. Pörrötennareita näkee paljon nyt Instassa, niissä tennareissa kylläkin on tosi isot pörrökoristeet, mutta nämä kelpaa mulle ihan hyvin.






 Mä käytän valkoisia housuja ihan talvellakin, en siis kategorioi niitä vain kesähousuiksi. Toisille tämän väriset housut, kuuluu vaan tiettyyn vuodenaikaan, mutta miksi?

Mun mielestä harmaan, kamelin ja valkoisen kombo on sen verran kiva, että mä en ainakaan malttanut kesään asti odottaa, vaan tämä tyyli oli mun päällä eilen :)






Takki H&M/ Laukku Bubbleroom/ Neule H&M/ Tennarit H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.