3.5.2016

Fazer Café Vaasa - Täydellinen tiistai aamu



Nyt ei haittaa yhtään, että mun vappu meni aivan plörinäksi kun olin kipeä, sillä mun tiistai päivä oli täydellinen. Harvoin mun päivät on täydellisiä vaan päinvastoin, joten kerranki näin.Vaasaan avattiin eilen Fazer kahvila ja bloggareita oli kutsuttu sinne aamiaistilaisuuteen. Otin aveciksi mun siskon ja heti kun astuttiin kahvilaan sisään meitä odotti skumpat ja aamiaispöytä täynnä herkkuja.
Maistoin ensimmäistä kertaa "suolaista jugurttia" ja jopa minä joka olen kranttu tykkäsin siitä tosi kovaa. Se oli se mun terveellisempi versio aamiaisesta, sitten päästään sinne mun makuelämyksiin eli makean pariin. Mistä mä edes aloitan, nimittäin vitriini oli täynnä jos jonkin sortin herkkua ja mä olin aivan taivaassa. Kun tuon vitriinin näkee täynnä noin ihania ja kauniita kakkuja tulee väistämättä valinnan vaikeus eteen.
Päädyin lopulta maistamaan chilisuklaakakkua ja tähän voisin sanoa, että kissa vei mun kielen oli nimittäin niin hyvää. Kakku oli vitriinissä jo niin kaunis/kutsuvan näköinen ja sana chili jotenkin houkutteli mua vielä enemmän maistamaan sitä.
Lapsiperheen arki voi olla niin hässäkkää, jos ei muiden niin ainakin meidän ja äitinä tapaan laittaa muille ensin ruoan ja lopuksi syön itse hyym jos syön, joten tällainen aamu missä mä saan vaan olla ja nauttia on niin luxusta.
Aamiaisen jälkeen jatkettiin siskon kanssa kaupungilla pörräämistä ja mentiin shoppailemaan. Illalla vielä nautittiin goodie bag herkuista jotka saatiin mukaan. Pussissa oli ihania Fazer herkkuja ja tällä kertaa pidin huolen että mäkin pääsen maistamaan, sillä yleensä lapset ehtii herkut syödä ennen kuin mä pääseen osingoille :)
Koska mun poika on iso osa mun blogia/bloggaamista, sillä sehän suurimmaksi osaksi vastaa mun kuvista ja tietysti koulun takia poika ei tänne aamulla päässyt mun mukaan. Lupasin viedä pojan joku päivä pullalle ja limsalle ja viettämään laatuaikaa sen kanssa <3






 Fazer Café sijaitsee ihan Vaasan ydin keskustassa osoiteessa Hovioikeudenpuistikko 15
 Kahvila on auki Ma-Pe 8-20 La 9-20 Su 10-18

8 kommenttia:

  1. Voi juma nyt tuli niin hinku päästä pullakahville.Houkuttelevat kuvat.

    VastaaPoista
  2. Se siitä herkkulakosta mä taidan käydä tuola huomenna töiden jälkeen. Nam mitä herkkuja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa käydä piipahtamassa ja valinnanvaraa löytyy :)

      Poista
  3. Pitääpä käydä tutustumassa. Ihanaa että sulla oli hyvä päivä t.Sirkka

    VastaaPoista
  4. Upeet kuvat. Chilikakku hyym tuo houkkuttaa kyllä muakin oon nimittäin chilin hyvä ystävä☺

    VastaaPoista
  5. Sulla on hyvän isot ja selkeet ja fressit kuvat. Toisillä näkee postimerkin kokosia sumeita joita eioo ees kiva kattoa.

    VastaaPoista
  6. Houkuttelevat ja selkeät kuvat! Täytyy käydä tutustumassa... :)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.