28.5.2016

Paitapusero + tennarit+ uudet pidennykset



Mun uudet pidennykset saapui vime viikolla. Koska itseni tuntien mun lookki voi ja tuleekin varmaan vaihtumaan tässä ajan saatossa ja olen tyyppi joka haluaa tänäään olla pitkä hiuksinen ja huomenna polkka hiuksinen, joten koin parhaimmaksi että ostan teippipidennyksien sijaan clip-on pidennykset. Nämä hiukset ovat aitoa hiusta, joten pystyn kihartamaan/muotoilemaan niitä haluamallani tavalla.
Tilasin 2 pakettia, koska omat hiukseni ovat sen verran paksut ja karheat, että yksi paketti ei olisi millään riittänyt. Loputtomiin päähän ei voi klipsejä laittaa, koska yksinkertaisesti päässä loppuu tila ja kuka nyt haluaa että ne klipsit näkyy päästä, joten jouduin vähän virittelemään niitä. Poistin mm.jostain osioista klipsit ja ompelin jotkut osiot päällekkäin ja tietysti leikkasin hiukset niin, että ne paremmin sulautuu omiin hiuksiini.
Asussa paitapuseroa yhdistettynä tennareiden kanssa, mun mielestä tosi casual ja rento look.

Takki Bik Bok
Tennarit Nike Roshe Run
Farkut H&M
Paita Seppälä



10 kommenttia:

  1. Tosi upea tyyli ja hienot hiukset. T. Tiina

    VastaaPoista
  2. Rento mutta silti tosi stylish tyyli. Vihreä väri sopii sulle hyvin.

    VastaaPoista
  3. Upeita kuvia ootte taas napsinu.

    VastaaPoista
  4. Hienot hiukset, mäkin haluaisin pitkät hiukset eli koska mullakin on karheat hiukset kannattaa munki tilata varmaan 2 pakettia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä suosittelen tilaamaan 2 pakettia jos haluaa hiuksiin pituutta ja on paksut/karheat hiukset. Yksi paketti riittää jos haluaa vaan tuuhennuksen.

      Poista
  5. toi oli hauska kikka että ompelee klipsejä päällekkäin. Täytyykin kokeilla ensi kerralla kun tilaan lisää :) Koska mulla taas on vissiin niin pieni pää tai ohutta ja vähäistä tuo hiusten määrä että en saa tungettua päähän kaikkia klipsejä ilman että ne törröttävät tökerösti oman tukan päällikerroksen alta. Mutta tolla kikallahan mä saan kaikki klipsit käyttöön :) Kiitti vinkistä!

    http://jennakaroliiiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompeleminen yhteen 2 osiota ja 2 osiota vierekkäin auttoi mulla tosi paljon. Muuten en olisi millään saanut omia hiuksia sulautumaan pidennyksien joukkoon ja klipsit olis näkynyt kurjasti johtuen siitä että olisin joutunut tunkemaan todella monta osiota päähäni, eli kannattaa kokeilla ompelutekniikkaa :)

      Poista
  6. Mistä ostit pidennykset?

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.