30.5.2016

Aurinkolasi muotia + my mood





Lähetään starttaamaan tämä viikko Instakuvilla. Syötiin vk.loppuna hyviä päärynän makuisia donitseja nam. Jos jokin pullan tyylinen pitäisi valita lemppariksi, niin mun olis varmaan donitsit. Onneksi melonien hinta alkaa hiljalleen tulla alaspäin, sillä nyt niitä malttaa ostaakki. Kuulin myös sellaisen vinkin, että laittaa melonin paloja pakastimeen, sillä jäiset melonit on kuulemma tosi hyviä, myös jäiset viinirypäleet maistuu tosi hyville.Tämän kesän "hitti" aurinkolasi malli on tyyli, missä laseissa ei ole keskisankaa ollenkaan. Tätä mallia näkee Diorilla, mutta saman tyylisiä laseja alkaa näkemään nyt ihan vaatekaupoissakin ja nettikaupoissa mm. Nelly myy ja Gina Tricot.

Hitto mun pikatuunaukset ja sisustus päähänpistot ei oikein menny putkeen eilen ja lopputuloksena iso reikä seinässä, eli sen peittämiseen menee tämä ilta. Kumpa vain mun päähän saisi iskostettua, että tee asiat rauhassa ja tee pohjatyö huolella, mutta ei tämä rouva on sellanenkin sinkoilija ja kaikki tehään vähä sinne päin ja HETI. Muistan kun aikoinaan ostin sellaiset todella isot valkoiset sisustuskirjaimet ja kun tulin kotiin en edes takkia ja kenkiä ehtinyt pois ottamaan, kun mulla oli jo vasara kädessä ja hakkasin naulaa seinään. Mitäs siinä sitten kävikään, aluksi näytti et vitsit tosi jees, kunnes lähin viemään takkia eteiseen ja kuului pam. Menin kattomaan niin kaks kirjainta makas lattialla ja hajalla. Siinä olikin sitten hommaa liimata niitä paloja yhteen ja eihän ne enään näytäny samalla ja jouduin maalaamaan ne mustaksi, ettei mun sössimis jäljet näkyisi. No tällainen mä oon, malttamaton ja taiteilija luonne enempikin kuin mikään pikkutarkka syynääjä. Aurinko paistaa, joten ei muutakun nauttimaan tästä päivästä.

Oikein mukavaa viikkoa kaikille <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.