12.5.2016

FOOD


 Vaikka mun mies on ravintola-alan ammattilainen, meillä kokkauksen hoitaa yleensä minä. Tällä kertaa tuli poikkeus ja mies valmisti meille ihanaa kanarisottoa. Ananasta mies hyödynti siten, että se leikkasi ananaksen puoliksi ja teki siitä astian risotolle. Vaikka ananas oli vaan "koriste"  kun risottoa söi ananaksesta irtosi kiva ja raikas sivumaku ruokaan. Ananakset tekee mun mielestä kattauksesta kivan värikkään ja kesäisen.


Risottoon tuli, tietysti riisiä sitten hunajassa marinoitua kanansuikaleita (mausteeksi paprikamaustetta ja grillimaustetta)  makeaa chilikastiketta, Valion 3 juuston ruokakermaa ja halloumi juustoa.





 Eilen illalla treenasin pojan kanssa videoitten tekemistä. Huomas kyllä sen kuinka nopeasti nuoriso oppii ja pikku hiljaa mentiin siihen että poika opetti mua. Hauskaa oli ja kiva kun meillä on pojan kanssa yhteinen harrastus/mielenkiinnon kohde ja voidaan yhdessä treenata. Sitä kun ei koskaan tiedä jos tulevaisuudessa laitan jonkin videon tänne blogiin :) Tällä hetkellä pysytelleen kuitenkin siinä, että poika tekee videoita, mä vaan seuraan siinä sivussa ja yritän opetella. Välillä syötiin herkullista kakkua ja jatkettiin taas videon tekoa/treenaamista.



3 kommenttia:

  1. Pitääpä kokeilla tota ananasvati systeemii on niin raikkaan ja kauniin näköistä.

    VastaaPoista
  2. Ihanan fressin näköinen kattaus ja kyllä toi ananas on vaan hieno/kaunis hedelmä.

    VastaaPoista
  3. Tota risottoa voisin kokeilla tehdä kuulostaa hyvälle t.Rita

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.