9.8.2017

Teeppari





Teeppari, what kyllä mä alkuun olin kun näin tollasen sanan jossain ekaa kertaa, että mikä 
ihme se on :) T-paitaa ilmeisesti kutsutaan nykyään teeppariksi, okei tämä selvä :) Ruotsin reissu on takana, jossa oltiin siis miehen kanssa kaksistaan. Reissu oli onnistunut ja sää oli mitä upein. Pojatki oli viihtyny mummolassa hyvin :)

  Uumajan keskusta on kyllä parantunu todella paljon siitä, mitä se vuosia sitten oli. Isoja ostoskeskuksia on tullu lisää ja Ikea on ihan keskustan tuntumassa.

 Tässä yksi mun asuista, mitä mulla oli Uumajassa päällä.







 Printtipaitoja näkee paljon nyt kauppojen hyllyillä tai nettisivuilla. Mä ihastuin tähän aika yksinkertaiseen versioon ja löysin sen Zalandosta parillakympillä. Paidasta tulee ehkä hitusen mieleen Guccin paita. Printti tässä paidassa oli kivan haalean sävyinen ja siitä tykkäsin. Mun mielestä printtipaidat on kivoja ja ne sopii hyvin esim bleiserin tai nahkatakin alle ja tuovat asuun kivan piristyksen.

Himoitsen jo yhtä toista printtipaitaa, mutta tähän alkuun tämä saa riittää :)







Paita Zalando/ Nahkatakki Cubus/ Laukku Gina Tricot/Farkut TopShop

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin.