21.10.2016

Sleepy wife



Moikka kaikille <3 Mä taisin nousta tänään väärällä jalalla, nimittäin kaikki tuntui menevän päin peetä aamulla jos ihan rehellisiä ollaan. Oon väsynyt koko ajan ja syyspimeydet (jotka on kyllä ihania kaikesta huolimatta) väsyttää vaan enemmän. Aamulla ei yhtään huvittanu nousta ja lämmin peitto meinas viedä voiton.  Päivä onneksi muuttui iltapäivällä, kun mies tuli töistä kotia, se nimittäin toi mulle ihanan kukkakimpun. Se tais lukea mun ajatuksia, että vaimoa täytyy piristää jollain ja
heti heh :)

Mun huono huumori ei onneksi tapaa kauaa kestää ja ajankohta on yleensä aamut, nimittäin mä en oo yhtään aamuvirkku. Kun oon hetken saanut hinkata unihiekat pois silmistä, sitä alkaa ympäriltään huomata/näkemään paljon asioista joista on kiitollinen, joten kaikki negatiivisuus häviää onneksi hetkessä pois.  Kerrankin vk.loppu ja ei mitään ihmeempää suunnitelmissa, joten rennosti otetaan.
Mitäs suunnitelmia teillä on vk.lopuksi?



6 kommenttia:

  1. Me ajateltiin lasten kanssa pitää leffailta. Mukavaa vk.loppua Mea sulle ja sun perheelle t. Siiri

    VastaaPoista
  2. Miten kauniit kuvat. Sun blogi on niin ihana. Mä lähden huomenna Turkuun sukulaisten luo. T. Mirja

    VastaaPoista
  3. Voi miten kauniit kuvat!!!

    VastaaPoista
  4. Onpa kaunis valo ja herkkä tunnelma kuvissa. Ihanat kukat, ja vielä täydellinen rento paitapusero.
    Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua!

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.