29.6.2016

Kun aamiainen ei maistu



Juoksujalkaa oon tänään menny ja kiire on ollut. Tälläsinä päivinä tuppaa aamiaisen syöminen unohtumaan aivan täysin. Sitä havahtuu monesti vasta iltapäivällä, että hitto mähän en oo syöny tänään vielä mitään. On niin mukamas kiirus, että ei sitä nälkää ehdi tai ajattele yhtään. Mä oon muutenkin tosi heikko syömään aamiaista ja monesti kun ollaan esim matkoilla herkulliset hotellien aamiaiset jää multa nauttimatta, koska aamiainen tapaa hotelleissa olla niin varhain. Kyllä mä nyt jotain niissä tietysti yritän syödä kerran siitä on maksettu, mutta harmittaa kun valinnan varaa olisi runsaasti ja mä en vaan yksinkertaisesti pysty syömään juuri mitään. Jostain syystä mä en pysty laittamaan mitään suuhuni tyyliin ennen klo 10  ja joskus mun aamiainen on silloin kun muut syö jo lounasta. Tällä tyylillä ollaan menty yli 30 vuotta ja vaikka monille klo 8 on ihan normaali aika syödä aamiaista, mulle tämä on ollut opettelemista/ rytmin hakemista ja jollain tapaa itseni pakottamista syömään edes jotain, sillä juu tiedän aamiaisen syöminen on todella tärkeetä. Hiljalleen alan tottumaan tähän uuteen rytmiin, jos sen nyt voi niin ilmaista ja aamupalaa syön terassilla jo klo 8 aamulla eli hyvä mä :)
Onko muita samanlaisia kuin minä, vai ootteko kaikki muut kovia aamiaisen syöjiä?







3 kommenttia:

  1. Oon ihan samanlainen kuin sä, en siis myöskään pysty syömään tosi aikasin mitään.

    VastaaPoista
  2. Mä syön kyllä aina puuron aamulla sillä jaksan hyvin ja eituu heikko olo.

    VastaaPoista
  3. Mun aamiainen on vasta n.klo 11 kun oon vähä nukkumatti tyyppi ja valvon myöhään eli ei untakaan että söisin klo 8 mitään. Mutta hyvä se olis että söis eli rytmi treeniin olis hyvä munki opetella t. Siiri

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.