30.11.2014

Laukkuja laukun sisällä



// Missä mun lompakko on?Missä mun huulirasva on? Apua missä mun avaimet on? Voi eiii....ne on siellä toisessa laukussa!!
 Kännykkä alkaa soimaan kaupassa ja et millään löydä sitä, kun laukku on täynnä kaiken maailman tavaraa kuiteista lähtien....
Tuttu tilanne?Mulle ainakin tämä on todella tuttua. Laukkuun tapaa viikon aikana kertyä ties mitä tavaraa ja harvemmin sitä tulee siivottua.
Saatat vaihdella laukkua viikon aikana ja aina tapaa unohtua jotain laukun pohjalle, kun et millään jaksaisi alkaa kaikkia tavaroita käymään lävitse.





Nyt löytyi ratkaisu millä pidät laukun sisällön siistinä/kauniina ja vaan sisälaukun nostamallla pois laukusta pystyt helposti ja näppärästi siirtämään laukkusi tavarat seuraavaan laukkuun.





 

Sain blogini kautta lahjaksi nämä Insjön sisälaukut. Kahdella eri koolla eli isompi ja pienempi.
Pakko myöntää,että aluksi vähän kyseenalaistin tätä hommaa,mutta kyllä nyt on todettava että voiko näppärämpää keksintöä olla. Näkisitte mun laukun sisällön yleensä,mutta nyt kun sain nämä, saan vihdoin järjestyksen laukkuihini yes! Laukut on valmistettu helposti puhdistuvasta ja pestävästä nailonista. Logo ja yksityiskohdat taas ovat aitoa nahkaa.
Laukun sisällä voi pitää molempia tai vain toista ihan riippuen laukkusi koosta. Laukkuja on myös monia muita eri värejä.

Jos sinäkin innostuit tästä sisälaukusta,käytä Insjön sivuilla tilatessasi koodia Mea,joilloin saat tilaukseeni ilmaiset postikulut.

1 kommentti:

  1. -Tässä on mulle ratkasu haluan myös tämän setin kiitos vinkistä...

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.