19.3.2018

Proteiinia & laukku rakkautta




Aloitetaan siitä terveellisestä, nimittäin ostin Voimaruoan kaura pro mustikka jauheen. Kaikki tätä tuntuu kehuvan ja nyt vasta kun kokeilin ymmärrän miksi. Tämä on näppärä ja hyvä tapa saada päivän protskut. Jauhetta voi laittaa vaikka puuron tai jogurtin joukkoon. Ei siis tarvi alkaa valmistaan mitään tästä, mä sekoitin maustamattoman jogurtin joukkoon jauhetta. Koostumus pysyy samana, mutta mustikka tuo kivan lisämaun. Tein myös tästä jauheesta tänään aamulla itselleni nopeasti protskulettuja, ennen töihin menoa,

2 kananmunaa
1 Banaani
1dl Kaura Pro jauhetta

Sekoita ja paista kookosrasvassa. Tästä tulee pieni annos, eli montaa lettua ei tule, jos siis haluat enempi niin tuplaa annos.



 Terveellinen ruoka on ihan skeidaa ja voiko niitä sanoa edes ruoaksi kun ei sellainen ruoka maistu miltään, näin ajattelee yllättävänki moni. Mitä terveellisempi ruoka, sitä järkymmälle ne yleensä maistuu. Tästä tulee mieleen niin Sinkkuelämää sarja ja Raw ravintola :)  Miranda tokaisee ravintolassa,mä tarvin kyllä pizzan tämän jälkeen heh :)

  En kiellä, vaan rehellisesti myönnän, että olen kuulunut tähän ajattelulaatikkoon myös.
Mä oon nuorena ollut niin kranttu ruoan suhteen kun olla ja voi. En uskaltanu ikinä maistaa mitään uutta ja kaikki mikä vähänkin näytti oudolle jätin syömättä, vaikka en edes tienny miltä ne maistuu. Söin siis silmillä :)


Kun ikää alkas nuoruuden jäljiltä tulemaan lisää, aloin uskaltamaan maistella eri ruokia ja tänä päivänä ei uskoisi, että kyseessä on sama ihminen :) Niin moni ruoka-aine on löytänyt paikkansa mun ruokapöydästä, jotka ei ennen sinne kuuluneet. Esim. vuosi sitten en olis voinu kuvitella, että syön Sushia ja vielä niin, että todella tykkään siitä. Ennakkoluulot kun ottaa pois, voi löytää yllättävän hyviäkin ruokia joidenka olemassa olosta et ole tiennyt. 






Oi oi mun pyöreä kesälaukku niin odottaa jo kesää. Mies sanoi kyllä, että se näyttää ihan picnik laukulle heh.

Näitä pyöreitä olkilaukkuja tullaan varmasti näkemään kesällä jonkin verran. Onhan niitä nähty viime kesänäkin, mutta luulempa että Suomalaiset jotka lämpenevät hiljalleen, löytävät tämän tyylin vasta nyt :)  Mä kyllä ajattelin korkata laukun, heti kun lumi on poissa, en siis kesään asti alkaa odottamaan.  Toki tämä lumimäärä kun tästä sulaa kaikki pois, se voi olla että se tapahtuu vasta elokuussa ja saa alkaa pakkaamaan kesäkamppeita jo pois, eli se siitä laukun käytöstä heh :)


(Laukku Zalando)





1 kommentti:

Kiitos kun jätit kommentin.