4.3.2018

Miesten lila huppari tai miehen mielestä vaaleanpunainen huppari




Kävin Henkasta hakemassa meidän teinille housuja ja siinä samassa törmäsin miestenpuolella henkarilla roikkuvaan lilan väriseen huppariin. En ole mikään huppareiden suuri fani, mutta lila väri näin kevään tullen suorastaan kutsuu luokseen, oli kyseessä mikä tahansa vaatekappale. Vaikka huppari on oikeasti miesten oma, mä ihastuin siihen ja malli on aika slim ja vähän ohuempaa huppari matskua, joten tämä päällä ei tule mikään vyöryvä pallo olo, kuten monista paksuista huppareista ainakin omalla kohdallani tulee. Koska huppari on ohuempaa materiaalia, sen voi hyvin laittaa paksummankin takin alle, niin että pystyt käsiä liikuttamaan,eikä hihoista kiristä ikävästi.
Tässä siis mun rento kaupunkilookki.


Mies tokas kun tulin kotia  "ai ostit vaaleanpunaisen hupparin" hyym :) Siinä piti hetken vääntää ja kääntää ja yrittää selittää sekä käydä värioppia läpi heh, sillä lila ja vaaleanpunainen on kaksi ihan eri sävyä. Moni muukin sävy me nähdään miehen kanssa ihan erilailla. Miehellä ei siis ole mitään värisokeutta ym, mun mies on vaan tyypillinen mies :) Mies tietää perus mustan, valkosen ja harmaan sävyt ja se taisi ollakki siinä, turha ede kysyä mikä on petrooli, turkoosi tai mintunvihreä heh :)

Just katoin Frendien jakson, jossa Rachel kysyy Rossilta mikä on pashmina? Ross vastaa matto :)







Voiko rennompaa pipoa olla, löysä, iso, muhkea ja lämmin, eli täyttää kaikki mun vaatimukset. Tällaiselle isopäälle kuten mä, sopivien hattujen ja pipojen löytäminen ei ole läpihuuto juttu. Monet mallit on niin pieniä, että ne kiristää ikävästi ja saan niistä pääkivun.
Väri vaihtoehtona piposta oli tumman lila, harmaa, musta tai pinkki, mä päädyin harmaaseen ihan siitä syystä että se sopii monen eri asun kanssa parhaiten. 







 Huppari H&M
Pipo H&M
Laukku Valentino
Aurinkolasit Ray Ban
Tennarit Adidas

4 kommenttia:

  1. Oi taivas ku ihana look! Ripaus kevättä, värit kyllä piristää.

    VastaaPoista
  2. Ihana huppari ja meillä myös mies näkee värit erilailla kuin mä 😀

    VastaaPoista
  3. Rento tyyli ja kiitti vinkistä pitää käydä miestenpuollellaki enempi.

    VastaaPoista
  4. Kävin hakees kans tuon pipon, koska täälä myös yksi isopää jonka on vaikea löytää sopivia 😊

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.