13.3.2018

I`m in spring mood




 Mä jo niin toivoin, että lumitaustaiset kuvat jäisi jo hiljalleen arkistoon kätköihin ja keväisemmillä kuvilla jatkettaisiin, mutta ei lunta tuli oikein kunnolla lisää taivaalta höh.  No pian tulee kuukauden kestävä kumpparikausi ja ne kaivoinki jo valmiiksi esille. 

Torstaina tuleekin Heidi Klumin kolmas mallisto Lidl:n, mutta tällä kertaa mä jätän välistä tämän kissa hiiri leikin. Ei vanhatkaan vaatteet mulla ole ollut missään hirveässä kulutuksessa ja tämä farkkumallisto ei mua innostanut. Kerran kaupassa ei ole sovituskoppeja ja farkkuja en voi ostaa ilman että sovitan ja sikaa säkissä en viitsi ostaa. Saisihan ne palauttaa. mutta siinä se onkin nimittäin itseni tuntien en jaksaisi lähteä palauttamaan mitään ja niin tulisi tehtyä turhia heräteostoksia joita yritän nyt välttää.






 Ruutubleiseri tuli ostettua mun ja pojan Hesan reissulla ja nyt vasta se pääsi koekäyttöön, en siis malttanu enää odottaa. Toki kyllä mulla pihalla oli ihan takki bleiserin päällä, en vaan kuviin sitä laittanu. Bleiserin alle laitoin valkoisen neuleen, mutta keväämmällä teepparit jo odottaakin omaa vuoroaan :) 


 Mulla menee korviksien käyttö niin fiiliksen mukaan, ei siitä kauaa ole kun mulla oli monien vuosien tauko, etten pitäny ollenkaan koruja. Nyt taas olen niihin aivan hurahtanu ja korurasiassa on käyny kuhina :)





Bleiseri Mango
Legginsit Topshop
Laukku Glitter
Aurinkolasit Ray Ban
Kengät H/M
Neule H&M
Korvikset Zalando

4 kommenttia:

  1. Mulla sama fiilis tämä Heidin mallisto ei niin inspannu.

    VastaaPoista
  2. Ompa upea tyyli sulla. Helmikorut on alkanu mua kans inspiroimaan ja parit olen ostanutkin.

    VastaaPoista
  3. En löytäny noita kenkiä netistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu en itsekkään ole netissä niitä nähnyt, ostin ne Helsingin liikkeestä.

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin.