11.11.2017

Warm and cozy




Nonni meidän koti on valmiina jouluun, nimittäin tänään käytiin ostamassa joulukuusi meille, kyllä täälä on yksi liian innokas jouluihminen.  Mies pyöritti päätä ja myyjällekki selitti, kun vaimo laittaa meillä jo joulua, vaikka jouluun on vielä puoli vuotta aikaa heh :)


Mä oon vaan niin jouluihminen, että en malttanut odottaa. Koti on nyt ihanan tunnelmallinen ja lämmin. Muistan kun pienenä oli ihana nukahtaa jouluvalojen tunnelmaan. Nykyään oon niin tarkka, että en uskalla jättää jouluvaloja päälle, onko teillä kotona jouluvalot aina öisinki päällä?







Luulin aluksi, kun laitoin neulepaidan ja teddytakin yhtä aikaa, että puinko liikaa päälle, mutta kyllä pihalla oli viileä tänään, vaikka sää näytti niin syksyiselle. Katottiin possea poikien kanssa ja vieraana oli Pekka Pouta ja mitä mä kuulin, ei todennäköisesti ole tulossa valkea joulu, eikä mä halauan lunta jouluksi. Ollaanhan siihen jo totuttu, että sitä lunta ei välttämättä ole jouluisin, mutta mä niin elin toivossa, että tänä vuona sitä olis, no ei menetetä vielä toivoa. 



Hei huom, jalassa ei ole nahkahousuja, ei vahapintaisia housuja, ei housuja missä on reikiä, kaapista siis löytyi farkut ilman näitä kriteerejä :)





Neule Zara
Farkut H&M
Takki H&M
Kengät Adidas
Laukku Gina Tricot
Aurinkolasit H&M (miesten puolelta)

6 kommenttia:

  1. Emmäkään uskalla pitää öisin jouluvaloja päällä,laitan sitten aamulla kun nousen päälle ne.

    VastaaPoista
  2. Mä pidän öisin jouluvalot päällä,on niin ihanan tunnelmallista.

    VastaaPoista
  3. Ihana toi takki T.Satu

    VastaaPoista
  4. Lämpöisen näköinen asu ja upeet kuvat.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.