25.10.2017

Oreohämähäkit & Chanel muffinsit & Halpa-hallista löytyi ihana pipo

 



Halloweenin aika, joten poikien kanssa tehtiin Oreokekseistä hämähäkkejä, sekä viinirypäle frankenstaineja kuppiin :) Sulatettiin vaahtokarkkeja mikrossa ja tehtiin keksien päälle kummituksia.
Toisille Halloween on jenkkien huuhaa juttua ja pelkästään kaupallinen juttu, mä tykkään tästä teemasta ja tarkoitus ois kyllä vk.loppuna pukeutua Halloween teemaisesti. Ehkä saan Halloween perhekuvan otettua, tämä tarkoittaa että jokainen on kuvassa, eikä niin kuin yleensä että kun oon ottamassa kuvaa jokin näistä kolmesta miehestä on jo tylsistyny ja kadonnu takavasemmalle :) 

Monet pipot kutittaa mun otsaa ikävästi, mutta nyt löytyi pipo joka pysyy tukevasti päässä, ilman että mun tarvii sitä ottaa kutittamisen takia välillä pois. Harmaa tupsupipo löytyi Halpa-hallista ja pipoja oli muitakin värejä, mutta otin harmaan koska ajattelin että se sopii monen muun värin kanssa parhaiten. 

Näpertämisen ja tuunauksen kovana ahertajana, kokeilin tehdä muffinseihin "Chanel" tyyliset koristeeet  :)





Mun pikku miehellä oli tänään koulun disco ja sitä on koko viikko odotettu. Poika oli tuntia ennen kun disco alkaa jo lähdössä ja takki päällä eteisessä :) Sanoin pojalle, että muista sitten tanssittaa tyttöjä, vastaus oli no en tod. :)



7 kommenttia:

Kiitos kun jätit kommentin.