29.10.2017

Valkoiset nilkkurit, sekä jokaisella on oikeus omiin intohimoihin





Valkoisia kenkiä tennari muodossa kyllä tässä vuosien saatossa on tullut kulutettua ties kuinka monet, mutta nilkkureita/saappaita en ole 90-luvun jälkeen omistanu. 

Kengät on Raid merkkiset ja jotenkin mulle tulee nimestä mieleen joku hyttyskarkote :)
Merkki en ollut mulle entuudestaan tuttu ja kun etsin netistä valkosia kenkiä, sattumalta nämä kengät pomppas esille. Kengissä on kiiltävä pinta ja näin kaikki lika ei ihan heti tartu pintaan kiinni.

Raid merkillä oli muitakin ihan kivan näköisiä kenkiä ja suht. halvalla.








Selaa pari postausta taakse päin, niin ei uskois että asukuvissa vaan parin päivän heitto. Valkoiset/valoisat lumikuvat oli hiljattain ja nyt märkää ja synkkää. No veikkaanpa että ees taas tullaan sään kanssa  menemään koko loppu vuosi.  


Mitä tyyleihin tulee, oon aina ollut oman tieni kulkija ja peräänkuuluttanu sitä, että rikkaus on se kun osaat kantaa omaa tyyliäsi ylpeästi, olet sitten minkä tyylinen tahansa, etkä piittaa mitä muut susta on mieltä. Ei sun tarvitse kulkea jokaisen muotivillityksen perässä, vaan pitää muistaa pitää oma tyyli, mutta aina voi inspiroitua muiden tyyleistä. Pelkillä merkkivaatteilla, et kuitenkaan tee itsestäsi välttämättä tyylikästä, vaikka jotkut niin luulevat, vaan kuten oon joskus maininnutkin ihan kirppikseltäkin voit ostaa vaatteesi ja olla tyylikäs.  Toiset valittavat sitä, että kun jotkut ostavat jatkuvasti vaatteita ja itse ostaa harvoin, mutta kun ostaa niin ostaa pelkästää "laatua"
 No laatu on asia mistä voidaan olla montaa eri mieltä. Mielestäni kyllä pelkkä merkkileima tuoteen perässä, ei tee siitä laadukasta.


Toiset malttavat maksaa monta tonnia yhdestä laukusta, toisille koko vaatevarasto on tämän arvoinen.  Toiset ostavat vaatteita harvemmin, toiset tiheään tahtiin.


 Mielestäni jokaisella on oikeus tuhlata rahansa just mihin itse haluaa. Toiset inhoavat kaikkia muotikotkotuksia, toiset taas nauttii niistä. Kaikilla meillä on omat intohimot eri asioihin ja oikeus niihin. Toisten valintoja ei kuitenkaan pidä haukkua/arvostella, koska meistä yksikään ei ole samanlainen. Toiset käyvät salilla 7 kertaa viikossa, toiset taas eivät ole ikinä astuneetkaan salin ovesta sisään, toiset sisustavat jatkuvasti kotia, toisilla on kymmeniä vuosia sama sohva. Nämä ovat jokaisen meidän omia valintoja elämässä, valintoja johon on täysi oikeus, ilman että se on muilta pois.
 Ihannoin itse ihmisiä joilla on oma persoonalinen tyyli ja jotka uskaltavat olla sellaisia kuin ovat, persoonallisuus/erilaisuus kunniaan :)


Oon itse ollu onnekas siitä, että oon aina kokenut että mulla on hyvä itsetunto. Mun pojan sairastuminen aikoinaan opetti sen, että elämässä on paljon vakavampiakin asioita murehdittavana, kun se että mitä mieltä joku naapurin Liisa on mun ulkonäöstä tai mun tyylistä.





Be yourself 

no matter what

Some will adore you and some will hate everything about you

But who cares? It´s your life. Make the most out of it.



Mä alan harjoittelemaan pojan kanssa nyt huomiseen englannin kokeeseen, joten moikka ja mukavaa sunnuntaita kaikille.



10 kommenttia:

  1. Juuri näin,hyvä teksti ja upea Mea

    VastaaPoista
  2. Niinpä kukin laittaa rahansa mihin haluaa eise oo muilta pois. Kateellisia ne jotka haukkuu muita.

    VastaaPoista
  3. Wautsi upee tyyli ja todella peukku ylös noihin nilkkureihin.

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään myös muodista ja konhotan sen peräs.Kaverit taas ei yhtään seuraa muotia.Me kaikki ollaan erilaisia ja hyvä niin.

    VastaaPoista
  5. Jos saan myötää sun myötä/ansiosta oon jotenki saanu itsevarmuuttani paremmaksi. Sun rohkeus olla oma ittes vaikka oot kokenut vaikka mitä on todella inspiroivaa. T.Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsit ompa ihana kuulla ja kiva jos oon saanut nostettua sun itsetuntoa jollainlailla. Mukavaa alkanutta viikkoa Tiia :)

      Poista
  6. Mistä ostit noi nilkkurit upeet nimittäin.

    VastaaPoista
  7. ja taas niin wow look. Vaasan trendikkäin ja tyylikkäin.

    VastaaPoista
  8. Mä tykkään just siitä et sun tyyli erottuu muista Chanel bloggareista. Tyylikkyyttä ei tehdä merkeillä.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin.